نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

هفته آینده منتظر اپیزود سوم بازی Life is Strange باشید

سه‌شنبه هفته آینده اپیزود سوم از بازی جذاب Life is Strange منتشر خواهد شد و سازندگان علاوه بر انتشار این خبر، اطلاعات جدیدی را هم از داستان اپیزود سوم در اختیار ما قرار دادند. با زومجی همراه باشید.

در این قسمت مَکس و کِلویی در حال بررسی ماجرای ناپدید شدن رِیچل اَمبِر هستند و با رفتن به دفتر وِلز، مدیر دانشگاهی که در آن قرار دارند سعی در یافتن جواب برای این تحقیق و بررسی هستند.

با یافتن رازهای جدید، مکس راه دیگری را هم برای استفاده از قدرت‌های خود پیدا می‌کند و در این قسمت طرفداران شاهد عناصر جدید در گیم‌پلی بازی خواهند بود. تمام تصمیمات شما در روند داستانی اپیزود سوم تاثیر بسزایی دارد، برای همین اگر از تصمیمات گذشته خود در اپیزودهای قبلی زیاد راضی نیستید، قبل از تجربه قسمت سوم به عقب بازگردید و اشتباهات گذشته خود را جبران کنید.

اگر هنوز اطلاعات زیادی از این بازی ندارید، می‌توانید بررسی اپیزود اول و دوم بازی Life is Strange را در زومجی مطالعه کنید و طی روزهای آتی، منتظر بررسی قست سوم این بازی باشید.

اپیزود سوم بازی Life is Strange سه‌شنبه هفته آینده برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده