نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۰

مشخص شدن پلتفرم‌ های بازی Cult of the Lamb

با اعلام شرکت Devolver Digital، بازی Cult of the Lamb علاوه‌بر پلتفرم پی سی، روی نینتندو سوییچ و کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلی استیشن عرضه خواهد شد.

Cult of the Lamb یک بازی در سبک ماجراجویی در دانجن‌ها و ساخت پایگاه به شمار می‌آید که توسط استودیوی Massive Monster در حال توسعه است و شرکت Devolver Digital انتشار آن را بر عهده دارد. این بازی ابتدا در جریان رویداد گیمزکام سال ۲۰۲۱ معرفی شد و با تریلر خود توانست بخش‌هایی تاریک از زندگی حیوانات در دنیایی فانتزی را به نمایش گذارد.

حال شرکت Devolver Digital در خبری رسمی اعلام کرد که بازی Cult of the Lamb در سال ۲۰۲۲ روی پلتفرم پی سی ازطریق فروشگاه استیم و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. با تایید شرکت Devolver Digital، بازی Cult of the Lamb در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد اما همچنان تاریخ مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

داستان بازی Cult of the Lamb درباره‌ی زندگی حیواناتی است که به ماجراجویی در دنیایی کارتونی و تاریک خواهند پرداخت و سعی دارند با فرقه‌ای دروغین و رهبر آن مبارزه کنند. بازیکنان باید با جست‌وجو در محیط‌های مختلف به پیدا کردن دیگر حیوانات بپردازند و آن‌ها را به پیروی از یک فرقه‌ی وفادار به جنگل فرا بخوانند.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده