نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱

عرضه آپدیت جدید برای ریمستر سه بازی GTA در هفته آینده

با تایید شرکت راک‌استار، آپدیت‌های جدید بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition طی هفته‌ی آینده منتشر خواهند شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، شرکت راک‌استار از انتشار آپدیت‌های جدید برای ریمستر سه‌گانه‌ی GTA طی هفته‌ی آینده خبر داد. در توییت جدید راک‌استار چنین می‌خوانیم: «در هفته‌ی آینده، Patchهای جدید برای بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition راهی تمامی پلتفرم‌ها خواهد شد. از صبر و حمایت‌های شما ممنونیم».

هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی‌های جدید قرار است چه حجمی از تغییرات را در بازی ایجاد کنند؛ حتی این موضوع مشخص نشده که آیا یک آپدیت/Patch قرار است برای بازی روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شود یا اینکه باید منتظر چند به‌روزرسانی مختلف برای هر نسخه از این سه‌گانه باشیم.

ریمستر سه‌گانه‌ی کلاسیک GTA در زمان عرضه از مشکلات فنی پرتعدادی رنج می‌برد و حالا راک‌استار برای رفع این موارد تلاش می‌کند. البته که استراس زلنیک، مدیر شرکت Take-Two Interactive چندی پیش از عملکرد این ریمستر پر سروصدا، ابراز رضایت کرده بود. فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم که این به‌روزرسانی‌های جدید در چه مقیاسی می‌توانند وضعیت بازی را بهتر کنند.

نسخه‌ی ریمستر بازی GTA III برای مدتی در سرویس PS Now قرار داشت و از چند هفته‌ی قبل، نسخه‌ی ریمستر بازی GTA Vice City با اشتراک این سرویس شرکت سونی تقدیم گیمرها شده است. در آن سو نسخه‌ی ریمستر بازی GTA San Andreas در سرویس Game Pass مایکروسافت قرار دارد.

نظرتان چیست؟ آیا این آپدیت‌های جدید می‌توانند تمامی مشکلات بازی را برطرف کنند؟ دیدگاه‌های خود را برای زومجی بنویسید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده