نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۲

انتشار ۶ بازی جدید تا پایان سال ۲۰۲۵ توسط سازنده‌ی Life is Strange

به‌تازگی استودیوی Dontnod، توسعه‌دهنده‌ی سری Life is Strange از تلاش این تیم برای توسعه‌ی ۶ پروژه‌ی جدید و انتشار آن‌ها تا پایان سال ۲۰۲۵ خبر داد.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، اسکار گیلبرت، مدیرعامل استودیوی Dontnod که ساخت سری Life is Strange را بر عهده داشته است، برنامه‌های این شرکت برای ساخت بازی‌های جدید در سال‌های آینده را تشریح کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، استودیوی دونت‌ناد که اخیرا یک شعبه‌ی جدید در مونترال افتتاح کرده است، هم‌اکنون در حال توسعه همزمان ۶ بازی جدید است. با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از این بازی‌های در حال ساخت منتشر نشده است، اما Dontnod قصد دارد آن‌ها را در بازه‌ی زمانی سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۵ به بازار عرضه کند.

در جریان یک جلسه‌ی گزارش مالی، اسکار گیلبرت ضمن اشاره به موفقیت مجموعه‌ی Life is Strange و بازی Vampyr به بیان نکاتی درباره‌ی برنامه‌ریزی‌های آینده‌ی استودیوی دونت‌ناد پرداخت: «طی چهار سال گذشته امتیاز استودیوی ما تا ۵ برابر رشد کرد تا در سال ۲۰۲۱ به رکورد فوق‌العاده‌ای برسد. این رشد به‌طور حتم با موفقیت‌های سری Life is Strange و بازی Vampyr ارتباط دارد؛ به همین سبب ما بدون شک قصد استفاده از این محصولات را در آینده خواهیم داشت.بازی vampyr

بنابراین تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری روی پروژه‌هایی که در راستای مسیر بازی‌های ذکر شده هستند، طبیعی خواهد بود. این پروژه‌های جدید هم در شعبه‌ی مونترال با چند سبک گوناگون و هم در شعبه‌ی پاریس در سبک نقش‌آفرینی توسعه می‌یابند». طبق گزارش‌های منتشر شده، استودیوی Dontnod در سال جاری میلادی قصد دارد با سرعت بیشتری بازی جدید خود با نام رمزی Project 8 را با همکاری شرکت Focus Entertainment، ناشر بازی Vampyr بسازد.

به‌نظر می‌رسد بازی Project 8 یک پروژه در سبک اکشن نقش‌آفرینی باشد. علاوه‌بر‌این عنوان، شعبه‌ی مونترال دونت‌ناد در حال ساخت چندین بازی است که یکی از آن‌ها روی روایت داستان تمرکز زیادی داشته و توسط تیم سازندگان سری Life is Strange در حال ساخت است. بازی Vampyr به رغم دریافت بازخوردهای متوسط از سوی منتقدان، درکنار بازی Life is Strange 1 توانست به موفق‌ترین بازی‌ استودیوی Dontnod تبدیل شود؛ به همین سبب انتظار می‌رود دنباله‌ی این اثر نیز در حال ساخت باشد.

همچنین فروش بیش از دو میلیون نسخه‌ای بازی Vampyr و ثبت رکورد هشت میلیون دانلود رایگان این بازی ازطریق فروشگاه اپیک گیمز، نشان می‌دهد که استودیوی Dontnod به خوبی این بازی را به مخاطبان معرفی کرده است و این اتفاق ساخت نسخه‌ی دوم را منطقی‌تر خواهد کرد. با این وجود دونت‌ناد در گزارش‌های مالی اخیر خود از عملکرد تجاری بازی Twin Mirror رضایت ندارد؛ چرا که عملکرد تجاری این اثر تنها ۷۵ درصد از هزینه‌ی ساخت خود را پوشش داده است.

پوستر بازی Twin Mirror

باید توجه داشت که استودیوی Dontnod علاوه‌بر مدیریت ساخت پروژه‌های داخلی خود، انتشار دو بازی از استودیوهای دیگر را نیز بر عهده دارد. یکی از این بازی‌ها، Gerda: A Flame in Winter نام دارد که در سبک نقش‌آفرینی و روایت-محور در حال توسعه است و داستان آن مربوط‌به وقایع اشغال دانمارک توسط آلمانی‌ها خواهد بود. بازی دوم که هنوز نام آن اعلام نشده است، براساس جهان مینیمالیستی توسط یک استودیوی تازه‌تأسیس بلژیکی به‌نام Tolima در حال ساخت است.

پیش‌بینی شما از بازی‌های در حال ساخت استودیوی Dontnod چیست؟ شما می‌توانید نظرات خود را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده