نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۲

فراهم شدن امکان انتشار تصویر و ویدیو از طریق PS App برای کاربران PS5

کاربران مناطق مختلف کنسول پلی استیشن 5 به‌زودی می‌توانند ویدیوهای خود را ازطریق نرم‌افزار PlayStation App به اشتراک بگذارند.

همان‌طور که سونی اخیرا با انتشار یک اطلاعیه اعلام کرد، کاربران کنسول پلی استیشن 5 در به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیوهای ضبط‌شده از بازی‌ها آزادی عمل بیشتری به‌دست می‌آورند. این شرکت اظهار داشت که «به‌تدریج امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوهای گرفته‌شده در بازی‌های پلی استیشن 5 ازطریق نرم‌افزار PlayStation App را در مناطق بیشتری در دسترس قرار می‌دهد. این ویژگی نخست برای کاربران منطقه‌ی آمریکا قابل استفاده خواهد بود و سپس در ماه‌های آتی در کشورهای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد».

دانلود از آپارات

اپلیکیشن PS App به کاربران اجازه می‌دهد که بین کلیپ‌ها و تصاویر جابه‌جایی شوند، آن‌ها را تماشا کنند، به دانلود آن‌ها در گوشی موبایل خود بپردازند و به‌سادگی آن‌ها را در حساب‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای استفاده از این برنامه نیازی به عضویت در سرویس پلی استیشن پلاس نیست. سونی در بخش سؤالات متداول توضیح می‌دهد که «تصاویر و ویدیوهای ضبط‌شده به‌مدت ۱۴ روز در سرورهای ابری سونی اینتراکتیو اینترتینمنت ذخیره می‌شوند تا ازطریق برنامه‌ی PlayStation App در دسترس کاربران قرار بگیرند».

ضبط تصاویر و کلیپ‌ها به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد که بخش‌های کوتاهی از بازی‌ها را ذخیره کنند تا در آینده آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. این یک روش ایده‌آل برای نمایش لحظه‌های هیجان‌انگیز آثار رقابتی و لحظه‌های مضحک بخش داستانی آثار تک‌نفره به دیگران است. درحال‌حاضر امکان به اشتراک گذاشتن تصویر و ویدیوی بازی‌ها ازطریق نرم‌افزار PS App تنها برای کاربران پلی استیشن 5 در کانادا و ژاپن میسر است. حالا که این ویژگی در راه مناطق دیگر است، اشتراک‌گذاری کلیپ‌ها برای بازیکن‌ها ساده‌تر از قبل خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده