// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹

اضافه شدن امکان استریم توییچ از داشبورد ایکس باکس

براساس اخبار رسمی جدید شما می‌توانید از داشبورد ایکس باکس خود در توییچ استریم کنید.

اگر شما به‌دنبال استریم در توییچ از کنسول ایکس باکس خود هستید، اخبار امیدوارکننده‌ای به‌تازگی در این‌باره منتشر شده است. مایکروسافت در یک پست اعلام کرد که کاربران بار دیگر می‌توانند مستقیم از داشبورد ایکس باکس در توییچ استریم کنند و این ویژگی پس از پنج سال دوباره بازگشته است. دلیل غیر قابل انجام بودن این کار طی سال‌های گذشته، به تلاش مایکروسافت برای به موفقیت رساندن Mixer ربط داشت. باتوجه‌به اینکه Mixer اکنون دیگر وجود ندارد، منطقی است که ایکس باکس همه‌ی امکانات مربوط‌به پشتیبانی از پلتفرم غول‌پیکر استریم یعنی Twitch را بازگرداند.

برای شروع این کار، کاربران فقط باید دکمه هوم Xbox را فشار دهند، به تب Capture and Share بروند و گزینه Live Streaming را انتخاب کنند. اگر قبلا اکانت توییچ خود را به کنسول ایکس باکس خود متصل کرده‌اید، می‌توانید فورا به‌صورت لایو فعالیت کنید.

لوگو توییچ و ایکس باکس

همچنین گزینه های مفیدی برای شخصی‌سازی مانند ویرایش عنوان استریم، مدیریت سطوح مختلف صدا، امکان چت گروهی و حتی تنظیم وضوح و نرخ بیت دلخواه شما وجود دارد. کاربران می‌توانند بازی‌ها را در میان استریم نیز تغییر دهند. هر زمان که در بازی نباشید، یک صفحه Pause Screen نمایش داده می‌شود.

اگرچه پخش استریم همیشه ازطریق استفاده از برنامه Twitch امکان‌پذیر بوده است، اما امکان انجام این کار به‌صورت مستقیم از داشبورد ایکس باکس باعث راحتی بیشتر کاربران می‌شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده