نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

پخش تریلر هیجان‌انگیز نهایی بازی Shadow Warrior 3

شرکت دیوالور دیجیتال تریلر نهایی بازی Shadow Warrior 3 را پخش کرد که مبارزات پرجنب‌وجوش این اثر شوتر اول-شخص را به نمایش می‌گذارد.

بازی Shadow Warrior 3 استودیو Flying Wild Hog تا پنج روز دیگر به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد و یک ماجراجویی تازه با لو وانگ برای ازبین‌بردن دشمنان را تقدیم طرفدارها می‌کند. سونی اخیرا با انتشار یک پست در بلاگ پلی استیشن به کاربران سرویس پلی استیشن ناو اطلاع داد که بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه می‌توانند این بازی شوتر اول-شخص را تجربه کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Devolver Digital تریلر نهایی این محصول را پخش کرد. این تریلر که در ادامه می‌توان به تماشای آن نشست، مملو از صحنه‌های خشونت‌آمیز و خونین است.

دانلود از آپارات

وقایع بازی Shadow Warrior 3 درست پس از حوادث بازی دوم رخ می‌دهند که در آن لو وانگ برای شکست یک اژدهای افسانه‌ای با زیلا متحد می‌شود. بازیکن‌ها باید در این دنباله وارد یک ماجراجویی جنون‌آمیز شوند و در طول مسیر تعداد زیادی یوکای را از سر راه بردارند. لو وانگ درکنار کاتانا به هفت‌تیر، دو مسلسل سبک، نارنجک‌انداز و سلاح‌های دیگری مجهز است تا از پس هر اتفاق ناگواری برآید. درضمن همه‌ی این سلاح‌ها قابل ارتقا خواهند بود.

بااین‌حال، این تمام ماجرا نیست و لو وانک قادر به استفاده از یک قلاب و سیستم حرکتی تازه نظیر حرکت روی دیوار برای رسیدن به سطوح مختلف خواهد بود. فارغ از این موارد، می‌توان دشمنان را اعدام کرد و سلاح‌های منحصربه‌فرد آن‌ها را مورد استفاده قرار داد که دامنه‌ی روش‌های مبارزه با دشمنان را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. اگر بازی Shadow Warrior 3 را پیش خرید کنید، پوسته‌ی انحصاری Koromodako Katana را درکنار دو نسخه‌ی اول مجموعه به رایگان دریافت خواهید کرد. این بازی که از از روز عرضه روی سرویس PlayStation Now قرار می‌گیرد، در تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده