نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱

اعلام تاریخ انتشار محدود بازی موبایل Apex Legends

شرکت الکترونیک آرتز از زمان عرضه‌ی محدود بازی Apex Legends Mobile برای اندروید و iOS در برخی از کشورها پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Apex Legends Mobile هفته آینده عرضه‌ی محدودی در برخی از کشورها خواهد داشت. بازی موبایل ایپکس لجندز در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) برای اندروید و iOS در ۱۰ کشور استرالیا، نیوزیلند، سنگاپور، مالزی، فیلیپین، اندونزی، مکزیک، پرو، آرژانتین و کلمبیا عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که نسخه‌ی کامل Apex Legends Mobile با فاصله‌ی نه‌چندان زیادی از عرضه‌ی محدود آن در دسترس کاربران اندروید و iOS سراسر جهان قرار بگیرد. در تاریخ ۹ اسفند تمام بخش‌های بازی موبایل ایپکس لجندز در دسترس نخواهند بود و تنها تعدادی از بخش‌های آن برای آزمایش در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرند. در این مرحله گیمرها فقط می‌توانند با کاراکترهایی نظیر Bloodhound ،Gibraltar ،Lifeline ،Wraith ،Bangalore ،Octane ،Mirage ،Pathfinder و Caustic پا به دنیای بازی بگذارند و برخی از حالت‌ها را امتحان کنند.

نظر به اینکه این نسخه از بازی Apex Legends مخصوص موبایل است، از قابلیت کراس-پلی با سایر پلتفرم‌ها پشتیبانی نخواهد کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی ایپکس لجندز روی اندروید و iOS سایت الکترونیک آرتز را بررسی کنید. فصل ۱۲ بازی Apex Legends با نام Defiance در تاریخ ۸ فوریه (۱۹ بهمن) عرضه شد و کاراکتر جدیدی با نام Mad Maggie را در دسترس بازیکن‌ها قرار داد.

الکترونیک آرتز و استودیو ریسپاون هر دو امید زیادی به موفقیت بازی Apex Legends Mobile دارند. آثاری نظیر بازی Call of Duty Mobile، بازی PUBG Mobile و بازی فورتنایت هر ساله سود زیادی را نصیب سازندگان می‌کنند و این عرصه از پتانسیل زیادی برخوردار است. این وسط الکترونیک آرتز در نظر دارد تا بازی Battlefield Mobile را عرضه کند و اکتیویژن نیز پروسه‌ی ساخت بازی Call of Duty Mobile را جلو می‌برد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده