نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۸

فهرست بازی های پلی استیشن پلاس در مارس ۲۰۲۲

شرکت سونی اعلام کرد که سرویس پلی استیشن پلاس در ماه مارس ۲۰۲۲ چه بازی‌هایی را تقدیم کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی اینتراکتیو اینترتینمنت از فهرست بازی‌هایی رونمایی کرد که در ماه مارس ۲۰۲۲ بدون هزینه‌ی اضافی در دسترس مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد. کاربران پلی استیشن 4 این سرویس اشتراکی سونی بازی Ark: Survival Evolved و بازی Team Sonic Racing را در این ماه دریافت خواهند کرد و از سوی دیگر بازی Ghostrunner برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است.

فارغ از این موارد، کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 سرویس پلی استیشن پلاس در ماه مارس ۲۰۲۲ به حالت کو-آپ چندنفره‌ی Legends بازی Ghost of Tsushima دسترسی خواهند داشت. بازیکن‌ها در این حالت با انتخاب یکی از کلاس‌های سامورایی، شکارچی، سلحشور و قاتل در یکی از چهار حالت موجود به مبارزه می‌پردازند و توانایی‌های مبارزه خود را به چالش می‌کشند. بازی‌های بعدی سرویس PlayStation Plus در تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) در دسترس قرار می‌گیرند و کاربران تا تاریخ ۴ آوریل ۲۰۲۲ (۱۵ فروردین ۱۴۰۱) برای افزودن آن‌ها به حساب خود فرصت دارند.

با اینکه بازی Ghostrunner برای کنسول پلی استیشن 4 نیز عرضه شده است، اما این نسخه در ماه مارس در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار نخواهد گرفت. کاربران هنوز تا تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) فرصت دارند تا بازی‌های ماه فوریه را به اکانت خود اضافه کنند. آثار رایگان سرویس PS Plus در ماه فوریه شامل بازی Planet Coaster: Console Edition، بازی EA Sports UFC 4 و بازی Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep: A Wonderlands One-Shot Adventure می‌شود.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده