// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۳

واکنش منتقدین به بازی Elden Ring

ساعاتی پیش میانگین امتیازات بازی Elden Ring منتشر شد و شاهد عملکرد خیره کننده جدیدترین ساخته فرام‌سافتور هستیم.

فرام‌سافتور همیشه به توسعه بازی‌های چالش‌برانگیز معروف است و در اکثر محصولات، شاهد ساختار مشابهی هستیم، اما با معرفی Elden Ring، اعلام شد که الدن رینگ یک بازی کاملا جدید خواهد بود. بااینکه نمایش‌های بازی همچنان المان‌های مشابهی را نشان می‌دادند، اما واقعیت این است که الدن رینگ با ارائه نوآوری و استفاده از ایده‌های موجود در بازی‌های دیگر و ساخته‌های قبلی فرام‌سافتور، تجربه‌ای را ارائه داده که حسابی لذت بخش است.

بازی الدن رینگ ۶ اسفند ماه عرضه می‌شود و به‌تازگی میانگین امتیازات آن منتشر شده است و شاهد عملکرد خیره کننده‌ای هستیم. Elden Ring حداقل ۶۰ ساعت شما را سرگرم می‌کند، اما جهان رمزآلود آن شما را مجبور می‌کند که ساعت وقت صرف گشت‌وگذار و رسیدن به سایر پایان‌ها کنید. در ادامه می‌توانید واکنش بعضی از منتقدان حول بازی الدن رینگ را در زومجی مطالعه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Elden Ring

  • سازنده: فرام‌سافتور
  • ناشر: بندای نامکو
  • سبک: نقش‌آفرینی و جهان باز
  • پلتفرم: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس

چند اسب در محیط بازی Elden Ring

زومجی: ۹۵ از ۱۰۰

الدن رینگ از نظر داستانی تجربه‌ای مشابه نسبت‌به سایر ساخته‌های فرام‌سافتور را ارائه‌ می‌دهد، اما از نظر گیم‌پلی، یک پکیج کامل و تقریبا بی‌نقص است که تنوع شیوه مبارزه‌ای به‌لطف مهارت‌ها سلاح‌ها و جادوها متفاوت باشد. بااینکه مینی باس‌های بازی می‌توانستند متنوع‌تر باشند، اما طراحی جهان بازی و باس‌های اصلی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. الدن رینگ نزدیک به ۶۰ ساعت مخاطب خود را سرگرم می‌کند، اما جهان رمزآلود آن به‌گونه‌ای طراحی شده که برای فهمیدن تمامی راز و رمز آن باید بیش از این وقت بگذارید.

گیمزرادار: ۱۰۰ از ۱۰۰

Elden Ring بازتعریف و تکامل دهنده فرمول معروف دارک سولز است. این بازی دنیایی را ارائه می‌دهد که به همان‌اندازه که شما را جذب خود می‌کند، خشن و چالش‌برانگیز است. با وجود بعضی از افراط‌ها، مردن و رنج کشیدن تا به این اندازه لذت بخش و سرگرم کننده نبوده است.

وی‌جی‌سی: ۱۰۰ از ۱۰۰

Elden Ring یک بازی فوق‌العاده است که همچنان می‌تواند تجربه‌ای غیرقابل وصف و بی‌همتا از شکست دادن باس‌های سرسخت را ارائه می‌دهد. کسانی که علاقه‌مند به بازی‌های سولزلایک هستند، الدن رینگ تمام چیزی است که می‌خواهند.

گیمزبیت: ۱۰۰ از ۱۰۰

اینچ به اینچ بازی و گشت‌وگذار آن برای من سرگرم کننده بود و از اکتشاف در بازی لذت می‌بردم. فکر نمی‌کنم به همین زودی‌ها دست از سر این بازی بردارم.

گاردین: ۱۰۰ از ۱۰۰

یک بازی شاهکار و بی‌نظیر از نظر طراحی و خلاقیت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده