نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

توسعه‌ی چند بازی معرفی نشده توسط استودیوی کوالیشن

طبق گفته آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی محصولات ایکس باکس، استودیوی کوالیشن در حال کار روی توسعه‌ی چندین پروژه‌ی معرفی نشده است.

استودیوی کوالیشن، سازنده‌ی سری Gears of War اخیرا با شرکت اپیک گیمز برای ساخت نسخه‌ی دموی نمایشی The Matrix Awakens همکاری کرد که نتیجه‌ی آن مورد تحسین‌های زیادی قرار گرفت. بااین‌حال پروژه‌هایی که این استودیو در حال ساخت آن‌ها است، هنوز معرفی نشده‌اند.

آخرین بازی عرضه شده توسط استودیوی کوالیشن، Gears 5 در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ است. از آن زمان تاکنون برخی شایعه‌ها به توسعه‌ی نسخه‌ی بعدی بازی Gears و یک IP جدید که ظاهرا نسبت به بازی Gears of War عنوان کوچک‌تری است، دارد و هنوز در مراحل اولیه ساخت هستند، اشاره داشتند.

حال به‌تازگی آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی محصولات ایکس باکس، تایید کرد که استودیوی کوالیشن در حال کار روی چندین پروژه‌ی معرفی نشده است. آرون گرینبرگ در این‌باره گفت: «اعضای تیم کوالیشن در استفاده از آنریل انجین متخصص و استاد هستند. آن‌ها به‌تازگی به اپیک گیمز کمک کردند تا دموی نمایشی The Matrix را بسازد. این تیم هم‌اکنون روی چندین پروژه‌ی معرفی نشده کار می‌کنند».

آرون گرینبرگ مدیر بازاریابی ایکس باکس در فستیوال هورایزن

بااین‌حال استودیوی کوالیشن هنوز به‌صورت رسمی بازی یا بازی‌های بعدی خود را معرفی نکرده است و نمی‌دانیم این بازی‌ها چه زمانی معرفی و عرضه خواهند شد.. همچنین به‌نظر می‌رسد این استودیو توسعه‌ی نسخه‌ای از سری Star Wars را در برنامه‌های خود نداشته باشد. قابل انتظار است که بازی Gears 6 یکی از این پروژه‌ها باشد که احتمالا در ماه‌های آینده اطلاعاتی بیشتری منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی پروژه‌های در حال ساخت استودیوی کوالیشن چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده