نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳

رونمایی از نسخه کالکتور بازی A Plague Tale: Requiem

فوکس اینترتنمنت از نسخه‌ی کالکتور A Plague Tale: Requiem رونمایی کرد که شامل یک نسخه از بازی، مجسمه، سنجاق سینه و محتویات دیگر است.

استودیو اسوبو از زمان معرفی بازی A Plague Tale: Requiem در ژوئن سال ۲۰۲۱ اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرده است. این توسعه‌دهنده تنها یک تریلر گیم‌پلی از این بازی اکشن ماجراجویی در مراسم The Game Awards سال ۲۰۲۱ پخش کرد تا بخش مبارزات و مخفی‌کاری بهبودیافته‌ی آن را به نمایش بگذارد. بااین‌وجود، بازی A Plague Tale: Requiem دنباله‌ی یکی از آثار خوب سال ۲۰۱۹ است و طرفدارها هیجان زیادی برای تجربه‌ی آن دارند.

اگر برای تهیه‌ی نسخه‌ی کلکسیونی بازی A Plague Tale: Requiem با پرداخت هزینه‌ی بیشتر هیجان‌زده هستید، اخبار خوبی برای شما داریم. شرکت فوکس اینترتینمنت اخیرا از نسخه‌ی کالکتور این بازی با قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار رونمایی کرده است. این بسته شامل یک نسخه از بازی A Plague Tale: Requiem، مجسمه‌ی ۲۰ ساانتی متری از جنس رزین از کاراکترهای آمیسیا و هیوگو، سنجاق سینه‌ی فلزی به‌شکل پَر مورد استفاده توسط هیوگو در بازی، ۳ لیتوگراف یا سنگ نگاره و موسیقی متن بازی در قالب صفحه‌ی گرامافون می‌شود.

محتویات نسخه کالکتور بازی A Plague Tale: Requiem

بازی A Plague Tale: Requiem در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر قرار می‌گیرد. همچنین نسخه‌ای از بازی ازطریق کلاود برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود که برای اجرای آن باید مدام به اینترنت متصل بود.

درحال‌حاضر تاریخ دقیق انتشار این بازی ماجراجویی مشخص نیست. اما می‌دانیم که A Plague Tale: Requiem در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. این دنباله در روز عرضه به سرویس Game Pass راه می‌یابد و مشترک‌های این سرویس اشتراکی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تجربه‌ی آن بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده