نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹

ثبت نشان تجاری بازی The Quarry توسط استودیو سوپرمسیو

ظاهرا ثبت نشان تجاری The Quarry توسط استودیو سوپرمسیو نشان از کار آن‌ها روی اثری نامرتبط با مجموعه‌ی The Dark Pictures Anthology دارد.

سوپرمسیو گیمز آثار زیادی را در دست توسعه دارد و با اینکه فعلا فقط مجموعه‌ی The Dark Pictures Anthology را در معرض دید طرفدارها قرار داده است، اما ظاهرا این توسعه‌دهنده روی بازی‌های دیگری نیز کار می‌کند. آگهی‌های شغلی استودیو طی یک سال اخیر نشان می‌دهند که آن‌ها یک بازی چندنفره‌ی معرفی‌نشده در دست تولید دارند؛ اثری که برخلاف بازی‌های ماجراجویی ترسناک مبتنی‌بر QTE (دکمه‌زنی‌های فوری) این تیم، دارای مبارزات بی‌درنگ خواهد بود. اکنون در میان اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا جزئیات جدیدی از بازی بعدی استودیو سوپرمسیو منتشر شده است.

همان‌طور که کاربری با نام The_Marmolade در توئیتر گزارش داد، درخواست ثبت یک نشان تجاری تازه توسط استودیو Supermassive Games نشان می‌دهد که بازی بعدی آن‌ها احتمالا The Quarry نام دارد. این وسط تصویری از لوگو این بازی نیز در پرونده‌ی ثبت نشان تجاری درج شده است. براساس گزارش اختصاصی رسانه VGC ظاهرا شرکت 2K Games به‌عنوان ناشر بازی The Quarry، آن را در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه می‌کند. هنوز جزئیات بیشتری از این بازی در دست نیست. اما اگر واقعا The Quarry بخواهد در اواخر سال جاری میلادی به‌دست بازیکن‌ها برسد، احتمالا زمان زیادی تا معرفی رسمی آن باقی نمانده است.

از سوی دیگر، استودیو سوپرمسیو گیمز نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی The Dark Pictures Anthology را تحت عنوان The Devil in Me معرفی کرده است که در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی عرضه می‌شود. ضمنا این توسعه‌دهنده اخیرا نام پنج بازی معرفی‌نشده‌ی سری The Dark Pictures را به ثبت رساند که احتمالا در قالب فصل دوم مجموعه در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرند؛ آثاری که با نام‌های Directive 8020 ،The Craven Man ،Winterfold ،O Death و Intercession شناخته می‌شوند. شایعاتی نیز از کار سوپرمسیو روی ریمیک بازی Until Dawn به گوش می‌رسد.

کاراکتر اصلی بازی The Dark Pictures: House Of Ashes

در سال ۲۰۲۱ میلادی شرکت Nordisk Games تقریبا ۳۱ درصد از سهام استودیوی سوپرمسیو گیمز را خریداری کرد. این شرکت در استودیوهای بازی‌سازی مختلف سراسر اروپا سرمایه‌گذاری می‌کند و در بعضی مواقع سراغ افزودن آن‌ها به زیرمجموعه‎‌ی خود می‌رود. برای مثال نوردیسک گیمز بر Avalanche Studios، سازنده‌ی مجموعه بازی Just Cause و بازی Mad Max مالکیت کامل دارد. همچنین بخشی از استودیو Raw Fury، ناشر بازی Call of Sea و استودیو MercurySteam، سازنده‌ی بازی Matroid: Samus متعلق به آن‌ها است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده