نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

نرخ فریم The Witcher 3: Wild Hunt با بروز رسانی روز اول بازی بهتر خواهد شد

استودیو سی‌دی پراجکت رد، سازنده بازی The Witcher 3: Wild Hunt به طرفداران قول داد نحوه‌ اجرای نرخ‌فریم بازی با انتشار بسته بروز رسانی روز اول بهبود پیدا خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

روز گذشته نقدهای بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد و برخی از منتقدان در نکات منفی نقد خود به مسائل تکنیکی و افت فریم بازی اشاره کرده بودند.

برخی از منتقدان حتی اعتقاد داشتند افت فریم بازی در مبارزات تاثیر منفی گذاشته است و برخی دیگر که افت فریم بازی را انکار نکردند، عقیده داشتند هیچ تاثیر منفی‌ای در تجربه کلی آن‌ها از The Witcher 3: Wild Hunt نگذاشته است.

اگرچه تقریبا تمام نقدهای این بازی روی کنسول پلی‌استیشن 4 انجام گرفته شده بود، اما تعداد کمی از منتقدان و مخاطبان وجود این مشکل در نسخه ایکس‌باکس وان را هم تایید کردند.

مارسین موموت، مدیر ارتباطات سی‌دی پراجکت رد در حساب شخصی خود به طرفداران اطمینان داد از زمان ارسال کدهای بازی به منتقدان، کارهای زیادی روی نرخ‌فریم آن انجام شده است:

نرخ‌فریم و نحوه‌ اجرای کلی بازی از همین حالا بهتر شده است و در زمان انتشار بازی شاهد نرخ‌فریم بهتری خواهیم بود.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است، در تاریخ ۱۹ مِی (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) و تقریبا سه هفته دیگر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این بازی، پیشنهاد می‌کنیم قبل از عرضه بازی  پیش‌نمایش The Witcher 3: Wild Hunt را از دست ندهید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده