نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۲

بهبودهای بخش تک نفره در آپدیت جدید بازی Halo Infinite

شرکت ۳۴۳ اینداستریز رسما اعلام کرد که آپدیت جدید بازی هیلو اینفینیت ضمن اصلاح برخی از مشکلات بخش آنلاین، حالت تک‌نفره را هم بهبود می‌بخشد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تیم ۳۴۳ اینداستریز طی یک پست جدید در انجمن Halo Waypoint از نشر آپدیتی تازه برای بازی Halo Infinite در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) خبر داد. طبق اعلامیه‌ی سازندگان، این آپدیت ضمن افزایش پایداری اتصال به سرورها در بخش چندنفره، یک سری از مولفه‌های بخش تک‌نفره را هم بهبود می‌بخشد؛ مواردی همچون برخی از مشکلات اجرای انیمیشن‌ها در حالت اول‌شخص، مشکل برخی از اچیومنت‌ها، مشکلات احتمالی برای حالت Quick Resume و پایداری کلی بیشتر. رفع ایرادهای نام‌برده با به‌روزرسانی جدید، تجربه‌ی بازی در بخش تک‌نفره را بهتر خواهد کرد.

با استناد به‌اعلامیه‌ی رسمی تیم ۳۴۳ اینداستریز، آپدیت جدید بازی هیلو اینفینیت ضمن بهتر کردن شرایط سرورها و ارائه‌ی تجربه‌ای روان‌تر در بخش چندنفره، یک سری از مشکلات حالت Big Team Battle مثل برخی از باگ‌های احتمالی در زمان استفاده از آیتم Motion Tracker را حل می‌کند و عملکرد برنامه‌ی Anti-Cheat در بخش چندنفره را هم بهبود می‌بخشد.

بازی Halo Infinite هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را به‌دست آورد. در خلاصه‌ی بررسی بازی Halo Infinite چنین می‌خوانیم:

«بااینکه نمایش اولیه Halo Infinite چیزی نبود که کاربران انتظار داشتند، اما ۳۴۳ اینداستریز و مایکروسافت به‌خوبی توانستند حواشی ایجاد شده را پشت سر گذاشته و محصول نهایی، دقیقا همان چیزی است که کاربران انتظار داشتند؛ تجربه هیجان‌انگیز، دوست داشتنی و به یادماندنی که سرشار از لحظات غم‌انگیز و لذت بخشی است که تا مدت‌ها از آن‌ها یاد خواهید کرد. بااین‌حال شخصیت‌پردازی شخصیت منفی اصلی بازی می‌توانست بهتر باشد و ازطرفی، ارزشمند نبودن پاداشی که در اختیار کاربران در بخش چندنفره قرار می‌گیرد، از مواردی است که سبب شده هیلو اینفینیت نتواند تجربه‌ای بی‌نقص را ارائه دهد. با تمام این موارد، Halo Infinite ارزش ۶ سال صبر کردن را داشت و مسترچیف در ماجراجویی جدید خود تجربه‌ای متفاوت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد».


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده