نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۱

کارگردان Bayonetta 2 یکی از طراح‌های بازی Street Fighter 6 است

یوسوکه هاشیموتو با سابقه‌ی کار روی بازی Bayonetta 2 و برخی از بازی‌های Resident Evil یکی از طراح‌های دخیل در پروژه‌ی تولید بازی Street Fighter 6 است.

امروز کپکام بازی Street Fighter 6 را با انتشار یک تریلر کوتاه معرفی کرد که ریو و کاراکتر تازه‌وارد دیگری با نام لوک را در معرض نمایش قرار داد. طرفدارها باید در تابستان سال ۲۰۲۲ منتظر انتشار اخبار بیشتری از این بازی مبارزه‌ای باشند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوسوکه هاشیموتو، کارگردان بازی‌های Bayonetta 2 و Star Fox Zero با انتشار توئیت جدیدی تأیید کرده است که به‌عنوان طراح روی بازی Street Fighter 6 کار می‌کند.

یوسوکه هاشیموتو کار روی تعدادی بازی بزرگ دیگر را نیز در کارنامه دارد که از میان آن‌ها می‌توان به تهیه‌کنندگی بازی Bayonetta و سرپرستی تیم جلوه‌های ویژه‌ی بازی Resident Evil، بازی Resident Evil 3 و بازی Resident Evil 4 اشاره کرد. پس از خروج یوشینوری اونو، تهیه‌کننده‌ی سری بازی Street Fighter از شرکت کپکام، باید منتظر باشیم و ببینیم که این مجموعه‌ی مبارزه‌ای پرطرفدار چه مسیری را در پیش خواهد گرفت.

با اینکه جزئیات رسمی زیادی از بازی Street Fighter 6 در دست نیست، اما شایعات و گزارش‌های زیادی در مورد آن وجود دارد که می‌توان به آن‌ها متوسل شد. برای مثال، به‌تازگی اینسایدری با نام AestheticGamer (معروف به Dusk Golem) خاطر نشان کرد که این بازی درست مانند آثار اخیر کپکام با موتور گرافیکی RE Engine توسعه می‌یابد. شایعات قبلی نیز از عرضه‌ی بازی Street Fighter 6 برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوتر حکایت دارند. بااین‌حال، باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده