نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷

راه یافتن لباس‌های Horizon Forbidden West به Sackboy: A Big Adventure

استودیو سومو دیجیتال از راه‌یابی لباس الوی و سایلنس از بازی Horizon Forbidden West به بازی Sackboy: A Big Adventure خبر داد.

بازی Sackboy: A Big Adventure تابه‌حال پوشش‌های زیادی را در قالب بسته‌های الحاقی رایگان دریافت کرده است، اما این پایان کار نخواهد بود. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی پلتفرمر دوست‌داشتنی به‌مناسبت عرضه‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا گیمز برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 صاحب دو لباس جدید شده است که طبق معمول ظاهری بسیار بامزه و جذاب دارند.

استودیو سومو دیجیتال، سازنده بازی Sackboy: A Big Adventure اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اظهار داشت: «برای شکار آماده شوید! وقتی سک‌بوی با پوشیدن لباس الوی و سایلنس به‌دنبال مینیون‌های وکس می‌رود، آن‌ها نمی‌توانند پنهان شوند. با دریافت این پوشش‌های رایگان از فروشگاه پلی استیشن که براساس بازی Horizon Forbidden West ساخته شده است، ماجراجویی هیجان‌انگیز خود را در بازی Sackboy: A Big Adventure آغاز کنید».

این پوشش‌ها براساس کاراکترهای الوی و سایلنس از بازی Horizon Forbidden West ساخته شده است. بازیکن‌های Sackboy: A Big Adventure درحال‌حاضر می‌توانند این دو پوشش را در قالب یک بسته‌ی الحاقی رایگان از فروشگاه پلی استیشن دریافت کنند. این دو لباس به پوشش‌های قبلی بازی نظیر سلن از بازی Returnal، الی و ابی از بازی The Last of Us Part II، رچت، کلنک و ریوت از بازی Ratchet and Clank: Rift Apart اضافه می‌شوند.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده