نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۸

تأیید انتشار God of War Ragnarok در سال ۲۰۲۲ توسط جیسون شرایر

جیسون شرایر در پاسخ به سؤال یکی از طرفدارها در ردیت تأیید کرد که بازی God of War Ragnarok طبق برنامه در سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

بازی Horizon Forbidden West اخیرا در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Gran Turismo 7 باقی نمانده است؛ بنابراین شرکت سونی نهایتا می‌تواند تمام توجه خود را به بازی God of War Ragnarok معطوف کند. این بازی مورد انتظار تا حد زیادی مخفی نگه داشته شد تا تمرکز سونی روی دیگر آثار انحصاری کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 متمرکز شود. بااین‌وجود، نظر به اینکه آثار انحصاری زیادی برای عرضه در سال جاری وجود ندارد، درنهایت نسخه‌ی بعدی بازی خدای جنگ باید در مرکز توجه سونی قرار بگیرد.

بااین‌حال، برخی از طرفدارها در این فکر بودند که آیا می‌توانند طبق برنامه در سال ۲۰۲۲ با کریتوس و آترئوس در ماجراجویی جدید آن‌ها در بازی God of War Ragnarok همراه شوند؟ یکی از طرفدارها اخیرا با انتشار یک پست در بخش Gaming Leaks and Rumours انجمن ردیت این سؤال را مطرح کرد که آیا امکان تأخیر این بازی وجود دارد یا نه. جیسون شرایر، خبرنگار قابل اعتماد رسانه‌ی بلومبرگ نیز تنها با گفتن کلمه‌ی «خیر» به این پرسش پاسخ داد.

معلوم نیست که آیا جیسون شرایر در این‌باره اطلاعاتی در دست دارد یا صرفا نظر شخصی خودش را به اشتراک گذاشته است. او به‌عنوان یک نویسنده‌ی پرنفوذ و دارای ارتباطات قوی شناخته می‌شود و بعید نیست که در جریان میزان پیشرفت پروژه قرار گرفته باشد. البته کماکان احتمال تأخیر بازی God of War Ragnarok وجود دارد. با اینکه برنامه‌ی شرکت‌ها همواره می‌تواند در پس پرده تغییر کند، اما به‌نظر می‌آید که توسعه‌ی این دنباله طبق برنامه پیش می‌رود.

محیط بازی God of War: Ragnarok

براساس اعلام استودیو سانتا مونیکا، کریتوس و آترئوس در بازی God of War Ragnarok ماجراجویی‌هایی را در سراسر ۹ قلمرو آغاز می‌کنند و درطرف مقابل سربازهای ارتش آسگارد برای جنگ و فرا رسیدن رگناروک آماده می‌شوند. کاراکترهای اصلی داستان می‌خواهند تیر، ایزد جنگ در اساطیر نورس را به‌همراه متحدان دیگری از سراسر قلمروها گرد هم بیاورند تا با دشمنان مهیبی در هیبت خدایان و هیولاهای اسکاندیناوی مقابله کنند. آترئوس در پی کسب اطلاعات بیشتری از لوکی و پیش‌گویی‌های موجود است و کریتوس که این خواسته را تاب نمی‌آورد، باید بین «گرفتار ماندن در ترسِ تکرار اشتباهات خود» و «رهایی یافتن از گذشته برای تبدیل شدن به پدر مورد نیاز پسرش» یکی را برگزیند.

مدتی قبل حساب توئیتر PlayStation Game Size گزارش داد که در پایگاه داده پلی استیشن تاریخ ۸ مهر ۱۴۰۱ (۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲) برای عرضه‌ی بازی God of War Ragnarok تعیین شده است. این تاریخ کاملا قابل قبول به نظر می‌رسد، اما این احتمال وجود دارد که شرکت سونی تاریخ یادشده را به‌عنوان Placeholder ثبت کرده باشد. بااین‌حال، این تاریخ انتشار مصادف با روز جمعه است، بنابراین با رویه‌ی معمول عرضه‌ی آثار AAA مطابقت دارد. البته این تاریخ انتشار فعلا تأیید نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق از سوی شرکت سونی منتظر بمانیم.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده