نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹

رفع مشکلات بازی Horizon Forbidden West با به‌روزرسانی روز اول

استودیو گوریلا آپدیت روز اول Horizon Forbidden West را منتشر کرد تا اطمینان حاصل کند که این بازی یک تجربه‌ی بدون اشکال و پایدار را ارائه می‌دهد.

بازی Horizon Forbidden West استودیو Guerilla Games به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین آثار انحصاری جدید پلی استیشن، روز گذشته در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. با اینکه این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز به‌خاطر جلوه‌های بصری، گیم‌پلی، داستان و موارد دیگری مورد تحسین منتقدها قرار گرفت، اما سازندگان کماکان برای اطمینان حاصل کردن از ارائه‌ی یک تجربه‌ی شایسته به گیمرها تلاش می‌کنند. در میان اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو گوریلا گیمز بسته‌ی به‌روزرسانی روز اول بازی هورایزن فوربیدن وست را در دسترس بازیکن‌ها قرار داده است.

این تیم بازی‌سازی هلندی شرکت سونی، آپدیت معروف به «به‌روزرسانی روز اول» را برای بازی Horizon Forbidden West منتشر کرد که در PS4 به‌عنوان نسخه‌ی ۱.۰۴ و در PS5 به‌عنوان نسخه‌ی ۱.۰۰۴ نشان داده می‌شود. این به‌روزرسانی بهبودهای مختلف عملکرد و افزایش ثبات را برای بازی به ارمغان می‌آورد که از میان آن‌ها می‌توان نرخ فریم یکنواخت و بهبودیافته و رفع مشکلات مربوط‌به جنبه‌های ظاهری اشاره کرد. این بهبودها بیشتر موارد متداولی هستند که معمولا در بسته‌ی به‌روزرسانی روز اول بازی‌ها گنجانده می‌شوند تا گیمرها تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری از بازی داشته باشند.

درحال‌حاضر می‌توان بازی Horizon Forbidden West را در پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 تجربه کرد. الوی، شخصیت اصلی بازی در این نسخه پا به غرب ممنوعه می‌گذارد تا جهان هورایزن را از بیماری عجیب‌وغریبی نجات دهد که گرفتارش شده است. مدتی قبل استودیو گوریلا گیمز اعلام کرد که امکان ارتقا رایگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 برای بازیکن‌ها وجود دارد. شما می‌توانید توضیحات کامل بسته‌ی به‌روزرسانی روز اول بازی را در منبع خبر مشاهده کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده