نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸

وضعیت بسیار خوب بازی Dragon Age 4 براساس گزارش جدید

با استناد به گزارش جدید، ظاهرا توسعه‌ی Dragon Age 4 طبق برنامه پیش می‌رود و احتمالا بازی در سال ۲۰۲۳ به‌دست بازیکن‌ها خواهد رسید.

با استناد به گزارش‌های اخیر ظاهرا توسعه‌ی بازی Dragon Age 4 به خوبی پیش می‌رود و احتمالا در سال ۲۰۲۳ میلادی به بازار عرضه خواهد شد. جف گراب، خبرنگار رسانه‌ی VentureBeat در قسمت جدید از پادکست ویژه GrubbSnax سایت Giant Bomb بالاخره اطلاعات جدیدی را از بازی دراگون ایج در حال ساخت استودیو بایوور ارائه داد.

جف گراب در این‌باره گفت: «این‌طور می‌گویند که بازی Dragon Age 4 در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. به‌طور کلی، وقتی آن‌ها اهدافی را [در چرخه‌ی توسعه] تعیین می‌کنند که می‌خواهند به آن‌ها دست یابند، در موعد مقرر به اهداف کلیدی می‌رسند و می‌توان گفت که توسعه‌ی بازی مطابق برنامه پیش می‌رود». جف گراب براساس اطلاعات منابع خود توضیح داد که بعید است قبل از نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه‌ی دراگون ایج ۴ باشیم.

جف گراب در این خصوص اظهار داشت: «از حالا حداقل ۱۸ ماه دیگر به انتشار بازی Dragon Age 4 باقی مانده است. بنابراین منتظر تجربه‌ی آن در اوایل سال ۲۰۲۳ نباشید و این بازی شاید در اواخر سال ۲۰۲۳ به‌دست گیمرها برسد. به‌نظر می‌رسد که این زودترین زمانی است که می‌توانید انتظار عرضه‌ی بازی را داشته باشید».

بازی dragon age 4

جف گراب ادعا کرد که هیچ برنامه‌ای برای ریمستر سه‌گانه‌ی Dragon Age مانند بازی Mass Effect Legendary Edition وجود ندارد. ازجمله دلایل این خبرنگار رسانه‌ی ونچربیت برای این ادعا می‌توان به عدم ارتباط مستقیم بین داستان بازی‌های Dragon Age نسبت‌به سه‌گانه‌ی Mass Effect اشاره کرد. ضمنا جف گراب می‌گوید که برای تولید این بازی‌ها از موتورهای بازی‌سازی مختلفی استفاده شده است و برای به‌روزرسانی آن‌ها باید کار بیشتری انجام شود.

استودیو بایوور در دسامبر ۲۰۲۰ نخستین ویدیو بازی Dragon Age 4 را پخش کرد. در آن زمان گفته شد: «ما هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه‌ی بازی قرار داریم. اما فکر می‌کنیم که زمان آن فرا رسیده است تا برای اولین‌بار نگاهی به نحوه‌ی تولید این بازی بسیار ویژه‌ی تیم پرشور توسعه‌دهندگان بایوور داشته باشیم».

سال گذشته ادعا شد که شرکت اکترونیک آرتز به بایوور اجازه‌ی کنار گذاشتن تمام عناصر سرویس-محور درنظر گرفته‌شده برای Dragon Age 4 را داده است تا این اثر در درجه‌ی اول یک بازی تک‌نفره باشد که مخاطب‌ها را در دل ماجراجویی‌ها و داستان خود فرو می‌برد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده