نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۳

تحسین استودیو گوریلا توسط منتقدها در تریلر نمرات Horizon Forbidden West

شرکت سونی تریلر جدیدی از Horizon Forbidden West پخش کرد که تعریف و تمجید منتقدها از این بازی اکشن نقش‌آفرینی و جهان-باز گوریلا گیمز را نشان می‌دهد.

بازی Horizon Forbidden West استودیو Guerrilla اکنون روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس بازیکن‌های سراسر جهان قرار دارد. این بازی اکشن نقش‌آفرینی (RPG) جهان-باز، الوی را راهی غرب ممنوعه می‌کند تا راه‌حلی برای بیماری عجیب‌وغریبی بیابد که به جان جهان هورایزن افتاده است.

اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی تریلر نمرات بازی هورایزن فوربیدن وست را پخش کرده است که استقبال عالی منتقدها از آن را به نمایش می‌گذارد.

دانلود از آپارات

بازی Horizon Forbidden West درکنار ارائه‌ی مکان‌های کاملا تازه برای کاوش نظیر کالیفرنیا، یوتا و نوادا در فضایی پسا-آخرالزمانی، موجودات ماشینی جدیدی مانند Tremortusk و Slitherfang را برای مبارزه مقابل الوی قرار می‌دهد. خوشبختانه قهرمان قصه‌ی ما مهارت‌های جدیدی نظیر Valor Surges و سلاح‌هایی مانند Shredder Gauntlet و Spike Thrower را در اختیار دارد تا از شانس برابری برای غلبه بر دشمنان قدرتمند برخوردار باشد. در دنباله‌ی بازی Horizon Zero Down پیشرفت‌های زیادی در بخش ساخت‌وساز، گشت‌وگذار و کاوش درکنار بهبود ابزارهای Pullcaster و Shieldwing حاصل شده است تا تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری را در اختیار گیمرها قرار دهد.

بازی Horizon Forbidden West درحال‌حاضر در کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه است. کاربران کنسول PS5 به حدود ۹۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای تجربه‌ی این بازی نیاز دارند. ضمنا کاربران از امکان ارتقا رایگان نسخه‌ی پلی استیشن 4 به پلی استیشن 5 بهره می‌برند. بازی هورایزن فوربیدن وست بیش از ۴۰ گونه موجود ماشینی متفاوت را در جهان خود دارد که بازیکن‌ها در طول ماجراجویی‌های خود با آن‌ها مواجه می‌شوند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده