نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۴

فروش Metro Exodus به ۶ میلیون نسخه رسید

طی یک گزارش مالی جدید از شرکت Embracer Group، شرکت مادر تیم سازنده و ناشر Metro Exodus، فروش ۶ میلیون نسخه‌ای این بازی تایید شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، شرکت Embracer Group به‌عنوان صاحب اصلی استودیو 4A Games (سازنده‌ی مجموعه بازی مترو) و شرکت Deep Silver (ناشر Metro) طی یک گزارش مالی جدید از فروش ۶ میلیون نسخه‌ای Metro Exodus خبر داده است.

Embracer Group را می‌توان یکی از غول‌های کم سروصدای جهان ویدیوگیم دانست که با مالکیت بیش از ۷۶ استودیو مختلف از جمله Gearbox Entertainment، تیم Koch Media، تیم Saber Interactive، شرکت THQ Nordic و بیشتر، سالانه محصولات پرتعدادی را در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. حالا و طی یک گزارش جدید که آمار و ارقام بخش مالی این شرکت در پنجره‌ی زمانی اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۱ را بررسی کرده است، می‌توانیم عملکرد قابل‌توجه بازی Metro Exodus را ببینیم؛ اثری که با فروش ۶ میلیون نسخه‌ای از زمان عرضه در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ تا به‌امروز، یکی از محصولات موفق این شرکت به‌حساب می‌آید.

نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس این بازی نیز اخیرا منتشر شدند. اما در گزارش مالی Embracer Group مشخص نشد که نسخه‌های نسل ۹، چند درصد از فروش کلی بازی Metro Exodus را به خود اختصاص دادند.

بازی Metro Exodus که پایانی بر سه‌گانه‌ی آرتیوم در جهان مترو به‌حساب می‌آید، همین حالا روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی سی و گوگل استیدیا در دسترس گیمرها قرار دارد. اگر موفق به‌تجربه‌ی این بازی شده‌اید، نظرات خود درباره‌ی آن را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده