نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۴

عرضه رایگان بازی Cris Tales در اپیک گیمز استور

فروشگاه اپیک گیمز تأیید کرد که بازی مستقل نقش‌آفرینی ژاپنی Cris Tales را در هفته‌ی آینده به‌صورت رایگان در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اخیرا بازی Cris Tales به‌عنوان بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز معرفی شده است که در بازه‌ی زمانی ۲۴ فوریه تا ۳ مارس (۵ اسفند تا ۱۲ اسفند) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. این بازی که توسط شرکت Modus Games عرضه شده است، جای بازی کو-آپ ماجراجویی Brothers: A Tale of Two Sons را می‌گیرد که درحال‌حاضر می‌توان آن را به رایگان دانلود و تجربه کرد.

بازی Cris Tales یک اثر مستقل و نقش‌آفرینی ژاپنی است که با سبک هنری کارتونی منحصربه‌فرد خود قطعا تجربه‌ی خوبی را برای طرفداران این ژانر رقم خواهد زد. این بازی دارای یک داستان طولانی است که تمرکز زیادی روی سازوکار انتخاب و پیامدهای حاصل از آن‌ دارد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، این بازی دارای سیستم مبارزات نوبتی است. Cris Tales درحال‌حاضر امتیاز ۷۴ را در سایت متاکریتیک دارد.

هزینه‌ی خرید بازی‌های رایگانی که اپیک گیمز در سال قبل ارائه داد، بیشتر از ۲۰۰۰ دلار است

فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games در سال گذشته تعداد بسیار زیادی بازی را به‌صورت رایگان تقدیم کاربران کامپیوتر کرده است که ارزش آن‌ها در مجموع بیش از ۲ هزار و ۱۹۰ دلار تخمین زده می‌شود. پر بیراه نیست اگر بگوییم که این رویکرد هزینه‌ی زیادی را روی دست شرکت اپیک گیمز گذاشته است. بنابراین جای تعجبی ندارد که تعداد کاربران فروشگاه اپیک گیمز از ۱۹۴ میلیون نفر عبور کرد و کماکان به رشد خود ادامه می‌دهد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده