نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۸

اعلام حجم بازی Mario Strikers: Battle League نینتندو سوییچ

صفحه‌ی رسمی Mario Strikers: Battle League در فروشگاه eShop نشان می‌دهد که این بازی فوتبالی جالب تنها به ۳ گیگابایت فضای خالی نیاز خواهد داشت.

طرفدارهای مجموعه بازی Mario Strikers از مدت‌ها پیش در انتظار عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این سری بودند. اکنون پس از گذشت ۱۴ سال از انتشار بازی Mario Strikers Charged برای کنسول Wii انتظار بازیکن‌ها با عرضه‌ی بازی Mario Strikers: Battle League به پایان می‌رسد. احتمالا جزئیات بیشتری از این بازی فوتبالی و اکشن در آستانه‌ی انتشار به اشتراک گذاشته می‌شوند و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حجم آن چه‌قدر خواهد بود.

اخیرا صفحه‌ی Mario Strikers: Battle League در فروشگاه دیجیتالی آنلاین کنسول نینتندو سوییچ با جزئیات جدیدی ازجمله حجم بازی آپدیت شد که نشان می‌دهد این محصول تنها به ۳ گیگابایت فضای خالی برای نصب نیاز دارد. بازی‌های نینتندو سوییچ معمولا حجم بسیار پایینی دارند، اما به‌هرشکل این میزان پایین‌تر از میانگین حجم بازی‌ها در این کنسول است. نظر به اینکه هنوز چند ماه دیگر به عرضه‌ی بازی Mario Strikers: Battle League باقی مانده است، احتمال دارد که تغییراتی در حجم اثر تا آن زمان به‌وجود بیاید.

سری بازی ماریو استرایکرز یک مجموعه با محوریت فوتبال و کاراکترهای دنیای ماریو است که طرفدارها زمان زیادی را منتظر تجربه‌ی نسخه‌ی جدیدی از آن بودند. بازی Mario Strikers: Battle League تجربه‌ی رقابت پنج بازیکن دربرابر پنج بازیکن را ارائه می‌دهد و بازیکن‌ها باید با همکاری یکدیگر برای وارد کردن توپ به دروازه‌ی رقبای خود تلاش کنند. گیمرها می‌توانند این بازی فوتبالی را به‌شکل آنلاین نیز تجربه کنند. بازی Mario Strikers: Battle League در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۲) در دسترس کاربران کنسول نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده