نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۷

افشا اولین تصاویر از حالت Forge بازی Halo Infinite

تصاویر و ویدیو جدیدی از حالت Forge بازی Halo Infinite فاش شدند که نقشه‌های این بازی با شرایط آب‌و‌هوایی متفاوت را نشان می‌دهد.

یکی از کاربران توییتر به نام leaks_infinite که سابقه افشای اخبار بازی Halo Infinite را دارد، تصاویری از حالت Forge بازی شوتر 343Industries را منتشر کرد که ظاهرا نسخه‌ی ناتمام این بخش را نشان می‌دهند. کاربر در این حالت قادر به ایجاد عناصر مختلف و اضافه کردن جلوه‌های گوناگون به نقشه‌های فعلی سری بازی Halo است. همچنین امکان ایجاد حالت‌های شخصی‌سازی‌شده، از جمله قابلیت‌هایی است که از بازی Halo 3 در Forge Mode بازی‌های اصلی هیلو در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

در حال حاضر مشخص نیست که این کاربر چگونه به حالت عرضه‌نشده‌ی بازی Halo Infinite دسترسی پیدا کرد. اما باتوجه به اسکرین‌شات‌هایی که در تاریخ ۱۴ فوریه در اکانت توییتر خود منتشر کرد، مشخص است که به منوی آیتم‌های درون بازی دسترسی دارد؛ بخشی که امکان تغییر زیست‌بوم، نورپردازی و سایر عناصر محیطی نقشه‌های هیلو اینفینیت را فراهم می‌کند.

او یک ویدیو از چند نقشه که هم‌اکنون در بازی وجود دارند نیز منتشر کرد که البته عناصر محیطی آن‌ها تغییر یافته است و حال و هوای متفاوتی دارد. به‌عنوان مثال، Fragmentation یکی از این نقشه‌ها است که به‌صورت پیش‌فرض در یک محیط سرسبز واقع شده است. اما در این ویدیو می‌بینیم که بارش برف چه‌طور ظاهر متفاوتی به آن می‌دهد.

دانلود از آپارات

یکی دیگر از این نقشه‌ها Bazaar است که معمولا در طول روز در دسترس قرار دارد، اما این ویدیو آن را در شب نشان می‌دهد. بازیکنان در حالت Forge، قادر به تغییر این قبیل مشخصه‌های محیطی نقشه‌های بازی خواهند بود. در دیگر تصاویری که از آیتم‌های ویژه‌ی فصلی منتشر شده‌اند، یک آدم برفی و یک خانه شیرینی زنجبیلی را در محیط بازی می‌بینیم که هنوز نمی‌دانیم آیا به منوی امکانات حالت Forge مربوط می‌شوند یا اینکه بخشی از یک رویداد معرفی‌نشده هستند.

تصاویری از حالت Forge بازی Halo Infinite

تصاویری از حالت Forge بازی Halo Infinite

در ماه اوت سال گذشته، استودیوی بازی‌سازی 343 اینداستریز اعلام کرد که حالت‌های Forge و کوآپ کمپین داستانی هیلو اینفینیت، در زمان عرضه‌ی بازی در دسترس قرار ندارند. درحالی‌که در آن زمان تاریخ دقیقی برای تکمیل محتوای بازی به طرفداران اعلام نشد، جوزف استیتن به‌عنوان رئیس تیم خلاقیت بازی Halo Infinite در مصاحبه با رسانه یوروگیمر اعلام کرده بود که «هدف ما همچنان براساس چیزهایی که قبلا گفتم، پابرجا است. قرار است کوآپ کمپین بازی را با فصل دوم و حالت Forge را با فصل سوم به بازی اضافه کنیم.

این همچنان هدف ما است و تلاش می‌کنیم که در زمان معین، محقق شود. بنابراین هنوز نمی‌توانیم تاریخ دقیقی را به بازیکنان بدهیم. زیرا با شرایطی که در بخشی چندنفره‌ی بازی با آن مواجهیم، ممکن است کارهای دیگری در اولویت قرار بگیرند و این زمان‌بندی به هم بریزد».

343Industries اخیرا اعلام کرد که برای معرفی برنامه‌های پیش روی خود برای بازی Halo Infinite به زمان بیشتری احتیاج دارد. در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده