نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱

اضافه شدن شخصیت ترسناک فیلم حلقه به بازی Dead by Daylight

در جدیدترین کراس‌اور بازی Dead by Daylight، شخصیت ساداکا از فیلم ترسناک حلقه در قالب رویداد Sadako Rising در ماه آینده به این بازی اضافه می‌شود.

بازی ترسناک و آنلاین Dead By Daylight از استودیوی Behavior Interactive که به کراس‌اور با دیگر مجموعه آثار ژانر وحشت شهرت دارد، این بار ساداکو یامامورا، کاراکتر مشهور رمان Ring نوشته‌ی کوجی سوزوکی را به کلکسیون شخصیت‌های منفی خود اضافه می‌کند؛ شخصیت خوفناکی که در فیلم حلقه، محصول سال ۱۹۹۸ حضور داشت و خیلی‌ها را ترساند. قرار است این شخصیت با برگزاری رویداد Sadako Rising در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۲ (۱۷ اسفند) به بازی اضافه شود. به همین منظور تریلر جدید Dead By Daylight برای رونمایی از این رویداد پخش شد که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که اشاره شد، بازی Dead By Daylight میزبان شخصیت‌های منفی بسیاری از آثار ترسناک سینما و ویدیوگیم است که از مهم‌ترینِ آن‌ها می‌توان به شخصیت‌های سری رزیدنت ایول، شریل میسون و کله‌هرمی (Pyramid Head) از بازی‌های سایلنت هیل، هیولای دموگورگون از سریال Stranger Things و شخصیت جیگساو (Jigsaw) اشاره کرد.

اعضای استودیو Behaviour Interactive، جزئیات مربوط‌به توانایی‌های شخصیت ساداکو در این بازی را اعلام نکردند. اما در تریلری که با محوریت او پخش شد، ما می‌بینیم که دختر ترسناک فیلم حلقه از توانایی‌های عجیب خود برای تلپورت شدن به نقاط مختلف نقشه استفاده می‌کند؛ تا در زمان مناسب، نفرین خود را بر سر قربانیان خود فرود آورد. در کل به نظر می‌رسد که قابلیت‌ها و استایل حرکتی خاص شخصیت ساداکو، تغییر محسوسی در سبک همیشگی شخصیت‌های ترسناک بازی Dead by Daylight ایجاد می‌کند. او متمایز از کاراکترهایی است که معمولا با چاقو، اره برقی و این قبیل لوازم موفق به کشتن شخصیت‌ها می‌شوند.

بسته الحاقی جدید بازی dead by daylight

لازم به ذکر است که ساداکو تنها شخصیت جدیدی نیست که در این رویداد به Dead by Daylight اضافه می‌شود. درواقع یک شخصیت قابل انتخاب جدید برای بازیکن در راه اضافه شدن به این بازی است که همان یوئیچی آساکاوا یا نسخه‌ی بزرگسال کودکی است که در فیلم حلقه به کارگردانی هیدئو ناکاتا ظاهر شد. آساکاوا که حالا یک دانشمند زیست‌شناس دریایی است، نمی‌تواند خود را از شر سرنوشتی که در مقابل او قرار گرفته خلاص کند. وی هنوز تحت تعقیب عطش ابدی ساداکو برای انتقام است. بنابراین این در یک رویارویی نهایی، در مقابل شکنجه‌گر خود خواهد ایستاد.

رویداد The Sadako Rising در تاریخ ۱۷ اسفند برای تمام پلتفرم‌های تحت پشتیبانی این بازی برگزار می‌شود. Dead by Daylight هم‌اکنون برای پلی استیشن، پی سی، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و گوشی‌های اندروید و iOS قابل دریافت است. در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده