نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۸

الکترونیک آرتز بازی Halo Infinite را مقصر عملکرد ضعیف Battlefield 2042 می‌داند

به‌نظر می‌رسد الکترونیک آرتز یکی از دلایل عملکرد ناامیدکننده و ضعیف بازی Battlefield 2042 را استقبال گیمرها از بازی Halo Infinite می‌داند.

به‌تازگی شرکت الکترونیک آرتز پس از برگزاری یک جلسه‌ی مرکزی، به‌صورت رسمی عرضه‌ی ضعیف و نه چندان قابل‌قبول بازی Battlefield 2042 را تایید کرد و پس از آن به تشریح برنامه‌های خود جهت بهبود وضعیت این نسخه و آینده‌ی سری بتلفیلد پرداخت.

در همین راستا لورا میل، مدیر ارشد استودیوهای EA گفت که این شرکت نه‌تنها در برآورده کردن انتظار طرفداران شکست خورده، بلکه حتی انتظارات مدیران این شرکت نیز برآورد نشده است. به عقیده‌ی لورا میل، جاه‌طلبی بیش از حد الکترونیک آرتز برای پروژه‌ی Battlefield 2042 به‌همراه مشکلاتی که برای توسعه‌ی این اثر در دوران همه‌گیری ناشی از ویروس کرونا ایجاد شدند، از مهم‌ترین دلایل شکست بازی هستند.

علاوه‌براین موارد، لورا میل اعتقاد دارد که عملکرد بازی Battlefield 2042 به‌شدت تحت تاثیر عرضه‌ی بازی Halo Infinite قرار گرفته است؛ چرا که بسیاری از کارشناسان و بازیکنان به مقایسه‌ی این دو بازی شوتر پرداختند که نتیجه‌ی این مقایسه‌ها به نفع بازی انحصاری ایکس باکس بود. به‌گفته‌ی میل، EA همیشه به مشکلات و باگ‌های زمان عرضه‌ی محصولات استودیوی دایس آگاهی داشته است. در مورد بازی Battlefield 2042 نیز تعداد این باگ‌ها بیش از انتظار الکترونیک آرتز نبوده؛ بنابراین EA با تصور قابل مدیریت بودن این مشکلات در زمان پس از عرضه، اقدام به انتشار بازی کرده است.

تصویری از مسترچیف در بازی هیلو اینفینیت

به‌گفته‌ی لورا میل، دیدگاه بازیکنان نسبت به بازی‌های سرویس-محور تغییر کرده و عرضه‌ی ناقص بازی‌ها به امید کامل کردن آن‌ها با انتشار محتوای اضافی در آینده، دیگر پاسخگو نخواهد بود. بااین‌حال مدیر ارشد استودیوهای الکترونیک آرتز اعلام کرد که درکنار ابراز نگرانی و گزارش‌های زیاد بازیکنان از مشکلات و باگ‌های بازی Battlefield 2042، بسیاری از طرفداران این سری بازخوردهای مثبت خود را به گوش تیم توسعه رسانده‌اند.

چندی پیش گزارشی از نارضایتی بازیکنان از کیفیت بازی Battlefield 2042 و ارائه‌ی یک دادخواست برای بازپرداخت این بازی با بیش از ۲۰۰ هزار امضا منتشر شد. بااین‌حال طرفداران سری بتلفیلد همچنان منتظر اقدامات استودیوی دایس جهت بهبود کیفیت بازی بتلفیلد 2042 خواهند بود. نظر شما در مورد عملکرد بازی Battlefield 2042 چیست؟ آیا EA موفق به احیای این بازی خواهد شد؟ نظرات خود را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده