نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲

معرفی آپدیت جدید بازی No Man’s Sky به اسم Sentinel با پخش تریلر

با از راه رسیدن بسته‌ی الحاقی جدید Sentinel، عرضه‌ی آپدیت‌های رایگان برای بازی پرطرفدار No Man’s Sky همچنان ادامه دارد.

به‌روزرسانی Sentinel که هجدهمین آپدیت بزرگ بازی No Man’s Sky از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۶ به حساب می‌آید، مراحل داستانی، کوئست‌ها و دشمنان تازه‌ای را به جهان نو منز اسکای اضافه می‌کند. اولین مورد جدید در این آپدیت، اضافه شدن محتوای داستانی مرتبط با ماشین‌هایی با نام Sentinels است. در جریان این به‌روزرسانی بازیکنان با همکاری با نیروهای Space Anomaly می‌توانند رازهای گونه‌ی Sentinels را کشف کنند. همچنین با کاوش در Sentinel Pillars و اسکن کردن آرشیو دیتای این ماشین‌ها، امکان دسترسی به اطلاعات بیشتری از سیستم World of Glass و Atlas وجود دارد.

در این آپدیت بازیکنان با نحوه‌ی ظهور این دسته از ربات‌ها و قدرت‌گیری آن‌ها در جهان بازی آشنا خواهند شد و درکنار آن با یک گونه از این ماشین‌ها نیز مبارزه خواهند کرد. این نوع موجود خطرناک که Sentinel Hardframe Mech نام دارد، به ابزارهای دفاعی گسترده‌ای مانند نارنجک‌انداز، سلاح لیزری و سلاح شعله‌افکن پلاسمایی مجهز شده است و باتوجه‌به اینکه از جت‌پک نیز بهره می‌برد، می‌تواند چالش‌ دشواری برای بازیکنان به حساب بیاید.

براساس اطلاعات منتشرشده در اخبار بازی، این آپدیت کاری می‌کند که شاهد ارتقا ظاهری قابل‌توجه سلاح‌ها و تجهیزات بازیکنان باشیم. این پیشرفت، اسلحه و بسیاری از تجهیزات بازیکنان مانند لیزرهای مخصوص اکتشاف و سلاح Scatter Blaster را در برمی‌گیرد. تغییرات کلی مورد بحث باعث بهبودهایی در نحوه‌ی پردازش جلوه‌های مربوط‌به نورپردازی در هنگام استفاده از این سلاح‌ها و هنگام برخورد تیرها با محل اصابت می‌شوند.

بازیکنان می‌توانند با اضافه کردن آپگریدهای مرتبط با تیرهای بی‌هوشی و آتش‌زا به سلاح‌های مورد استفاده‌ی خود، دربرابر تهدیدهای موجود برتری پیدا کنند. به‌طور کلی تغییرات زیادی در سیستم مبارزه‌ی بازی ایجاد شده است تا بازیکنان بتوانند تجربه‌ی بهتری در درگیری‌ها داشته باشند؛ بخشی که با هر آپدیت، نقش پررنگ‌تری در گیم‌پلی No Man's Sky پیدا می‌کند.

همچنین در جریان این به‌روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند با طراحی و برنامه‌ریزی یک پهپاد کمکی، از یک یار اضافی در زمان کاوش سیاره های بیگانه بهره‌مند شوند. نوع جدیدی از پهپادهای Sentinel نیز به بازی اضافه شده‌اند که ممکن است با آن‌ها در هنگام نگهبانی دادن از یک منطقه خاص برخورد کنید. این امکان برای بازیکن‌ها وجود دارد تا با جمع‌آوری قطعات یکی از ربات‌های Sentinel Hardframe، یک یار روباتیک قدرتمند برای استفاده در درگیری‌های بازی برای خود بسازند. شما می‌توانید تریلر معرفی تمامی این محتویات جدید نو منز اسکای را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی No Man’s Sky هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، هدست‌های واقعیت مجازی کوئست و پلی استیشن VR در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده