نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۱

رونمایی از دو کلاس Confessor و Samurai بازی Elden Ring

استودیو فرام‌سافتور اخیرا با انتشار یک تصویر تازه از دو کلاس دیگر بازی اکشن نقش‌آفرینی Elden Ring رونمایی به عمل آورد.

بازی اکشن نقش‌آفرینی فانتزی Elden Ring استودیو FromSoftware یکی از مورد انتظارترین آثار ماه فوریه‌ی ۲۰۲۲ به‌حساب می‌آید. با اینکه سازندگان به ندرت برخی از اطلاعات کلیدی و هیجان‌انگیز از بازی را به نمایش می‌گذارند، اما اطلاعات کافی از آن در دسترس گیمرها قرار گرفته است. استودیو فرام‌سافتور اخیرا از دو کلاس قابل تجربه‌ی الدن رینگ و مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه‌ی کامپیوتر پرده برداشت. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این استودیو از دو کلاس دیگر رونمایی کرده است.

Confessor یک جاسوس کلیسا با توانایی افسون‌گری و سامورایی یک جنگجوی توانا است

سازندگان ازطریق حساب رسمی Elden Ring در توئیتر تصویری از Confessor و Samurai به اشتراک گذاشتند که این دو کلاس را برای اولین‌بار به نمایش درمی‌آورد. Confessor یک جاسوس کلیسا است که به‌راحتی می‌تواند افسون‌گری کند و مهارت زیادی در شمشیرزنی دارد. کلاس دوم اما سامورایی، جنگجویی توانا از سرزمین‌های دورافتاده‌ی ریدز است که در استفاده از کاتانا و کمان‌های بلند تبحر دارند. تصویر این دو کلاس را می‌توان در ادامه مشاهده کرد.

دو کلاس Confessor و Samurai بازی Elden Ring

متأسفانه غیر از موارد یادشده جزئیات بیشتری از کلاس‌های Confessor و Samurai منتشر نشده است. بااین‌وجود، نظر به اینکه تنها چند روز دیگر تا عرضه‌ی Elden Ring باقی مانده است، بازیکن‌ها می‌توانند منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از بازی در آینده‌ی نزدیک باشند. بازی الدن رینگ در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده