نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۵

عبور تعداد بازیکنان روزانه‌ی فعال بازی Roblox از ۵۵ میلیون نفر در ماه ژانویه

طبق اعلام Roblox Corporation، توسعه‌دهنده و ناشر بازی Roblox، تعداد بازیکنان فعال روزانه‌ی این اثر در ماه ژانویه‌ی گذشته به رکورد ۵۵ میلیون نفر رسیده است.

بازی آنلاین و چندنفره‌ی Roblox یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین بازی‌ها در سراسر دنیا به شمار می‌آید که شرکت سازنده‌ی آن با پشتیبانی بسیار خوب خود به موفقیت‌ بازی کمک زیادی کرده است. حال باتوجه‌به آمار منتشر شده از بازیکنان فعال بازی Roblox، به‌نظر می‌رسد محبوبیت این بازی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

در همین راستا به‌تازگی دیوید بازسکی، مدیرعامل Roblox Corporation در جریان جدیدترین گزارش مالی این شرکت اعلام کرد که بازی Roblox در ماه ژانویه‌ی گذشته به‌طور میانگین حدود ۵۵ میلیون گیمر فعال روزانه داشته است. به عقیده‌ی بازسکی، این میزان استقبال از Roblox نشان می‌دهد که این بازی به‌صورت فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره‌ی مردم است. به‌گفته‌ی بازسکی، تیم توسعه‌ی بازی Roblox قصد دارد در سال ۲۰۲۲ به توسعه و گسترش فناوری‌های در دسترس خود بپردازد تا اشکال عمیق‌تری از ارتباط بین بازیکنان و غوطه‌وری آن‌ها را میسر سازد.

طبق آمار منتشر شده، میانگین تعداد بازیکنان روزانه‌ی فعال بازی Roblox در سال مالی گذشته حدود ۴۵.۵ میلیون نفر بوده است که نسبت به مدت مشابه قبل، رشد ۴۰ درصدی را نشان می‌دهد. همچنین بازیکنان در سال مالی گذشته حدود ۴۱.۴ میلیارد ساعت به تجربه‌ی Roblox پرداخته‌اند که با مقایسه‌ی این میزان در سال مالی قبل‌تر، به رشدی ۳۵ درصدی پی میبریم.

به‌گفته‌ی Roblox Corporation، در سال گذشته درآمد حاصل از خریدهای درون بازی Roblox بیش از ۱.۹ میلیارد دلار بوده است که رشدی ۱۰۸ درصدی را نسبت به مدت مشابه قبلی نشان می‌دهد. طبق این آمار، میانگین هزینه‌ی بازیکنان فعال روزانه در سال مالی گذشته حدود ۵۹.۸۵ دلار به ازای هر نفر بوده است که نشان از رغبت زیاد کاربران به خرید محتویات پولی دارد.

نظر شما کاربران درباره‌ی موفقیت‌های بازی Roblox چیست؟ آیا تاکنون موفق به تجربه‌ی این بازی محبوب شده‌اید؟ نظرات خود را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده