// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۷

استفاده بیشتر نسخه نینتندو سوییچ Fortnite از قابلیت های کنسول

آپدیت جدید فورتنایت اجازه می‌دهد که این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ به شکل کامل از کنترل حرکتی پشتیبانی کند.

پس از نصب به‌روزرسانی جدید بازی Fortnite که آن را به نسخه‌ی 19.30 می‌رساند، شاهد از بین رفتن دیوارهای زره‌پوش در لوت Supply Drop پلی‌‌لیست‌های رقابتی فورتنایت خواهید بود. همچنین باید بدانید که بازی به شما امکان استفاده از کنترل حرکتی را می‌دهد. به‌لطف قابلیت‌های نینتندو سوییچ، بازی می‌تواند موقع نشانه‌گیری بازیکن، انعطاف‌پذیری بیشتری را از خود نشان بدهد.

وقتی کنترل‌های حرکتی را روشن کرده باشید، توانایی تنظیم نشانه‌گیری در فورتنایت با کمک حسگر ژیروسکوپ کنسول نینتندو سوییچ را دارید. همچنین با فعال‌سازی یک گزینه‌ی خاص جدید می‌توانید با آنالوگ سمت راست، به سرعت به یک سمت مشخص بروید. بازیکن‌ها عملا به‌لطف این امکانات، سیستم نشانه‌گیری بازی Fortnite را مقداری برای خود شخصی‌سازی می‌کنند تا کنترل بیشتری روی گیم‌پلی فورتنایت داشته باشند.

چپتر ۳ فورتنایت با واکنش‌های مثبت طرفدارها روبه‌رو شده است؛ مخاطب‌هایی که از حضور شخصیت‌هایی همچون اسپایدرمن در جهان این محصول شرکت اپیک گیمز لذت می‌برند. راستی در میان جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که آپدیت 19.30 چند باگ را هم برطرف کرده است. در همین حین مدتی قبل ناگهان تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز گفت که استیم دک شرکت Valve از Fortnite پشتیبانی نخواهد کرد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده