نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۳

انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Destiny 2: The Witch Queen

بانجی به‌تازگی تریلر هنگام عرضه بسته‌الحاقی The Witch Queen بازی Destiny 2 را منتشر کرده است.

کمتر از یک هفته دیگر تا انتشار اکسپنشن جدید بازی دستینی 2 باقی مانده است و هواداران بی‌صبرانه منتظر انتشار اطلاعات جدید از به‌روزرسانی جدید بازی هستند. در همین رابطه هفته‌ی گذشته بانجی استودیوی سازنده بازی با پخش یک برنامه ViDoc جدید جزئیات بیشتری از این اکسپنشن که The Witch Queen نام دارد منتشر کرده بود. حالا تریلر هنگام عرضه‌ی این بسته‌الحاقی جدید منتشر شده است که ظاهرا قرار است بازیکنان را به سرزمین Throne World ببرد.

داستان این فصل از بازی بلافاصله پس از پایان Season of the Lost اتفاق می‌افتد، جایی که پس از شکست نیروهای The Vanguard و ربوده شدن نیروی the Light توسط Savathûn یا ملکه‌ی جادوگرها بازیکنان باید با چالش‌های جدیدی رو‌به‌رو شوند. Savathûn همچنین با گروهی از دشمنان که از نیروی لایت استفاده می‌کنند نیز اتحاد برقرار کرده است و بنابراین مبارزات متنوعی در انتظار بازیکنان خواهد بود. در این تریلر همچنین صحنه‌های کوتاهی از سلاح‌های جدیدی که در این آپدیت به بازی اضافه می‌‌شوند وجود دارد.

موشک‌انداز Grand Overture، تیربار Osteo Striga و یک سلاح انگلی جدید از جمله این موارد هستند. البته این سلاح‌ها تنها مواردی نیستند که در این به‌روزرسانی جدید به بازی اضافه می‌شوند و سه آیتم Glaives جدید برای کلاس‌های اصلی بازی نیز در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. استفاده از این Glaives‌ها برای تمامی بازیکنانی که به لول موردنیاز رسیده باشند آزاد خواهد بود اما استفاده از سلاح‌های Exotic جدید تنها در اختیار دارندگان سیزن‌پس بازی خواهد بود. شما می‌توانید این تریلر سینمایی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بسته گسترش دهنده Destiny 2: The Witch Queen در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) و با قیمت ۳۹/۹۹ دلار برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و سرویس استریم گوگل استیدیا منتشر می‌شود. تمامی کاربرانی که هر نسخه از بازی را به‌صورت دیجیتالی پیش‌خرید کنند، در هنگام عرضه مواردی مانند پوسته اختصاصی Cosmographicum برای Ghost، ایموت The Enigma Exotic و یک آیتم Emblem منحصربه‌فرد را دریافت خواهند کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده