نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶

شایعه: Perfect Dark جدید یک بازی لایو سرویس است

صفحه‌ی لینکدین کوری باتلر، یکی از بازی‌سازهای استودیو کریستال داینامیکس به اتخاذ رویکرد سرویس‌محور برای ریبوت بازی Perfect Dark اشاره دارد.

در ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ میلادی، یک تریلر سینمایی کوتاه از بازی Perfect Dark جدید پخش شد. از آن زمان تاکنون برخی از بازیکن‌ها به‌شدت منتظر نمایش جدید این ریبوت هستند. با اینکه طرفدارها احتمالا باید زمان بیشتری را برای تغییر وضع فعلی منتظر بمانند، اکنون جزئیات جالبی از پرفکت دارک فاش شده است. سپتامبر گذشته اعلام شد که استودیو کریستال داینامیکس و استودیو The Initiative ایکس باکس در این پروژه با یکدیگر همکاری می‌کنند. حالا در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که صفحه‌ی لینکدین کوری باتلر، عضو ارشد تیم مشغول به کار روی ریبوت پرفکت دارک از استودیو Crystal Dynamics به لایو-سرویس بودن بازی اشاره دارد.

همان‌طور که توسط کاربری از توئیتر با نام IdleSloth84 دیده شد، صفحه‌ی لینکدین کوری باتلر نشان می‌دهد که این عضو ارشد کریستال داینامیکس روی موارد زیادی همچون مدل‌های سرویس-محور و نحوه‌ی کسب درآمد در بازی نظارت می‌کند. او قبلا مسئولیت انجام این وظایف برای بازی Marvel’s Avengers را بر عهده داشت. ظاهرا از ماه گذشته کوری باتلر همان کارها را برای ریبوت بازی Perfect Dark نیز انجام می‌دهد. در زمان عدم وجود اطلاعات رسمی جدید در مورد ساختار بازی، این نکته واقعا جالب‌توجه است.

برای کسانی که به یاد ندارند، باید بگوییم که پیش از رونمایی از Perfect Dark برخی از شایعات از استفاده‌ی آن از یک مدل انتشار فصلی یا اپیزودیک حکایت داشتند. بسیاری گمانه‌زنی می‌کردند که این محصول رویکردی شبیه به بازی Hitman استودیو IO Interactive را در پیش خواهد گرفت. البته ریبوت بازی پرفکت دارک راه زیادی تا عرضه در پیش دارد و احتمالا مدتی طول خواهد کشید تا اطلاعات دقیقی در این زمینه به‌دست بیاوریم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده