نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۲۴

بازی جدید استودیو Tango Gameworks معرفی شد

پروژه‌ی جدید استودیو Tango Gameworks یک بازی موبایل برای مخاطبان ژاپنی خواهد بود.

استودیوی بازی‌سازی ژاپنی Tango Gameworks که دو بازی The Evil Within و بازی Ghostwire: Tokyo را در کارنامه‌ی خود دارد، با پخش تیزر تریلر یک دقیقه‌ای از بازی موبایلی Hero Dice رونمایی کرد. این بازی که در سبک مبارزه‌ای نوبتی در دست توسعه است، تلفیقی از بازی‌های رومیزی و استفاده از کارت‌های قهرمانان متفاوت خواهد بود؛ به این صورت که بازیکنان با انداختن تاس می‌توانند حرکت بعدی قهرمان موردنظرشان را انتخاب کنند و در عین حال امکان استفاده از کارت‌های جادویی و قدرت های مختلف در هنگام مبارزه نیز وجود خواهد داشت. براساس اخبار بازی منتشرشده، چهار کاربر می‌توانند به‌صورت همزمان به تجربه این بازی بپردازند.

هنوز جزئیات دقیق‌تری از احتمال انتشار نسخه غیرژاپنی بازی منتشر نشده است. البته این احتمال وجود دارد که بازی تنها برای مخاطبان ژاپنی در نظر گرفته شده باشد و حداقل به این زودی‌ها شاهد انتشار بازی در مناطق دیگر نباشیم. به هر صورت کاربران می‌توانند از همین حالا برای تجربه بازی در هنگام انتشار و دریافت آيتم های اختصاصی در فروشگاه گوگل پلی، اپ استور و سایت رسمی بازی ثبت نام کنند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از زمان دقیق انتشار بازی اعلام نشده است، اما گزارش‌ها از عرضه بازی در فصل بهار خبر می‌دهند. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Hero Dice اولین بازی استودیو Tango Gameworks برای پلتفرم‌های موبایل خواهد بود. این استودیو در سال ۲۰۱۰ توسط شینجی میکامی، یکی از کارگردان‌های مشهور صنعت بازی‌های ویدیویی تأسیس شد. پس از خرید ZeniMax توسط مایکروسافت، Tango Gameworks همراه بتسدا به ایکس باکس پیوست.

سال گذشته فیل اسپنسر، مدیرعامل بخش گیمینگ مایکروسافت از اشتیاق خود برای کار روی پرو‌ژه‌های هیجان انگیز با Tango Gameworks گفت که حالا یکی از استودیوهای این شرکت به شمار می‌آید. تانگو گیم‌‌ورکس در حال حاضر در هفته‌های پایانی ساخت بازی Ghostwire: Tokyo قرار دارد که ۲۵ مارچ (۵ فروردین) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و پی‌سی عرضه می‌شود.

بازی موبایلی Hero Dice در سال ۲۰۲۲ برای سیستم‌‌عامل اندروید و آی‌او‌اس (iOS) منتشر می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده