// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۸

کمک به بازسازی جنگل ها با کسب تروفی بازی Horizon Forbidden West

سونی به ازای هر بازیکن که تروفی Reached the Daunt بازی هورایزن فوربیدن وست را به‌دست بیاورد، یک درخت می‌کارد.

مؤسسه‌ی Arbor Day اعلام کرد که شرکت سونی وارد همکاری با این تیم برای کمک به بازسازی سه جنگل شده است. به تعداد افرادی که روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 تا پایان روز ۲۵ مارس (۵ فروردین) موفق به کسب تروفی Reached the Daunt در بازی Horizon Forbidden West شوند، سونی چندین و چند درخت را به دنیا اضافه می‌کند. Arbor Day در سه منطقه‌ی مختلف و بزرگ مشغول کاشت درخت برای بازسازی جنگل‌ها است و پلی استیشن به این مؤسسه کمک خواهد کرد.

Arbor Day که از حدود پنج دهه‌ی قبل به فعالیت جدی برای حفاظت از درخت‌ها و گسترش آن‌ها می‌پردازد، به‌طور کلی تا امروز در نزدیک به ۵۰ کشور دنیا موفق به کاشت حدودا ۵۰۰ میلیون درخت شده است. جالب این‌جا است که شما تقریبا ۹۰ دقیقه پس از شروع بازی Horizon Forbidden West می‌توانید تروفی Reached the Daunt را کسب کنید. در نتیجه کار سختی برای کمک به سیاره‌ی زمین و جنگل‌های آن ندارید. Arbor Day برای تکمیل درختکاری در این مناطق به ۲۸۸ هزار درخت احتیاج دارد. در نتیجه ممکن است به سرعت و تنها با بخشی از فروش بازی طی هفته‌ی اول، هر سه محیط جنگلی مورد بحث به بازسازی کامل برسند.

دانلود ویدیو از آپارات

برخی از حیواناتی که در این مناطق زندگی می‌کنند، به‌خاطر نابودی جنگل‌ها با خطر انقراض روبه‌رو شده‌اند. در نتیجه این پروژه می‌تواند کمک بزرگی به حیات وحش و حفظ زیست‌بوم‌ها برساند. در بیانیه‌ی رسمی می‌خوانیم: «مأموریت ما این است که الهام‌بخش مردم برای کاشت درخت‌ها و مراقبت از آن‌ها باشیم. به‌دنبال جهانی هستیم که در آن درخت‌ها به درستی منجر به حل مشکلات جدی مربوط‌به بقای موجودات زنده می‌شوند و ارزش بی‌پایان خود را نشان می‌دهند».

سونی و Arbor Day در این پروژه با برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد همکاری دارند. آن‌ها می‌خواهند آگاهی انسان‌ها درباره‌ی اهمیت جنگل‌ها برای سلامتی ما و شرایط جوی زمین را افزایش بدهند. نماینده‌ی سازمان ملل متحد توضیح داد: «هدف این است که کاری کنیم رهبران جهان به پا خیزند و به انجام کارهایی جدی برای حفاظت از جنگل‌ها و بازسازی آن‌ها بپردازند».


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده