نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۸

احتمال ساخته نشدن دنباله، ریمستر و پورت کامپیوتر بازی Bloodborne

یکی از منابع معتبر و نزدیک به‌استودیو فرام‌سافتور از پایین بودن احتمال ساخت بازی‌هایی همچون پورت پی سی بلادبورن، بلادبورن 2 و نسخه‌ی ریمستر این بازی خبر داد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یکی از منابع معتبر و نزدیک‌ به‌استودیو فرام‌سافتور از پایین بودن احتمال ساخته شدن بازی‌هایی همچون دنباله‌ی Bloodborne، پورت پی سی این بازی و نسخه‌ی ریمسترشده‌ی آن خبر داده است.

این منبع که با نام کاربری Omnipotent در انجمن ResetEra فعالیت کرده و اطلاعات مبنی‌بر محصولات این استودیو را را به‌درستی فاش کرده است، در صحبت‌های جدید خود مبنی‌بر شایعات ساخت دنباله، نسخه‌ی ریمسترشده و پورت پی سی بازی بلادبورن، ابتدا به‌مصاحبه‌ی میازاکی مبنی بر دور شدن این کارگردان از دو مجموعه‌ی سولز و بلادبورن اشاره کرد و چنین گفت:

«درباره‌ی این موضوع شاید بهتر است بگویم که هرگز نگو هرگز. احتمال این قضیه (دور شدن میازاکی از دو مجموعه‌ی دارک سولز و بلادبورن) بیشتر از ساخته شدن دنباله‌ برای این بازی‌ها است. اما خب باید بگویم که در تمام دوران فعالیت‌ام به‌عنوان یک اینسایدر من به‌تمامی پروژه‌های فرام‌سافتور و حتی پروژه‌هایی که این تیم به‌صورت غیرمستقیم آن‌ها را تولید کرده است، نزدیک و از آن‌ها باخبر بوده‌ام. از بازی‌هایی همچون سکیرو و الدن رینگ که بزرگ‌ترین ساخته‌های اخیرشان به‌حساب می‌آید تا آثاری همچون نسخه‌ی ریمسترشده‌ی دارک سولز، بازی Metal Wolf Chaos، بازی Dracine و حتی بازی‌هایی که هنوز معرفی نشده‌اند.

درحالی که من جزئیات همه‌چیز را نمی‌دانم و بعضی چیزها را هم از سایر بیشتر می‌دانم، باید بگویم که طی این مدت هرگز با مواردی جدید با محوریت مجموعه‌ی بلادبورن مواجه نشده‌ام. حتی زمانی‌که چندین بار و طی چندین سال اخیر به‌شکل فعال و داوطلبانه درموردش جست‌وجو کردم، هیچ خبری از دنباله، نسخه‌ی ریمستر، پورت پی سی و حتی یک Patch ساده هم وجود نداشت. حتی ساده‌ترین خبر ممکن هم از این بازی به‌من نرسید؛ حداقل از منابع معتبر».

Bloodborne / بلادبورن

Gamingbolt در گزارش خود به‌این نکته اشاره می‌کند که مالکیت مجموعه‌ی بلادبورن متعلق به سونی است و شاید به‌همین دلیل باشد که Omnipotent از اخبار بازی موردنظر آگاه نیست؛ البته که گیمینگ‌بولت در ادامه متذکر می‌شود که منبع مذکور حتی از ساخته شدن بازی Demon's Souls Remake که خارج از فرام‌سافتور و در تیم بلوپوینت توسعه یافت نیز باخبر بوده است. در نتیجه می‌توان دو مورد را نتیجه‌گیری کرد؛ یا ساخت این پروژه‌ها کاملا در سکوت خبری و به‌صورت کاملا محرمانه درحال طی شدن است یا اینکه فعلا قرار نیست چنین پروژه‌هایی وارد مرحله‌ی توسعه شوند.

نظر شما چیست؟ به‌نظرتان دنباله/نسخه‌ی پی سی/نسخه‌ی ریمستر بازی بلادبورن ساخته خواهد شد؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده