// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

فهرست بازی های ایکس باکس گیم پس در نیمه دوم فوریه ۲۰۲۲

مایکروسافت اعلام کرد که در نیمه‌ی دوم ماه فوریه سال ۲۰۲۲ کدام بازی‌ها به سرویس اشتراکی گیم پس اضافه می‌شوند؛ از Warhammer 3 تا Madden NFL 22.

نسخه‌ی کلود Mass Effect: Legendary Edition به گیم پس اضافه شد؛ درحالی‌که نسخه‌های ایکس باکس و PC این بازی از مدتی قبل در سرویس اشتراکی مایکروسافت قرار دارند. بازی Total War: Warhammer 3 از استودیو کریتیو اسمبلی برای کامپیوترهای شخصی و بازی Lawn Mowing Simulator برای ایکس باکس وان در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) روی گیم پس قرار می‌گیرند. راستی بازی Madden NFL 22 در همین تاریخ وارد EA Play می‌شود و در نتیجه مشترک‌های ایکس باکس گیم پس آلتیمیت هم به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) شاهد اضافه شدن بازی کوآپ شوتر Roboquest برای PC و بازی استراتژی Galactic Civilization 3 برای PC به گیم پس خواهیم بود. بازی Super Mega Baseball 3 برای کنسول در تاریخ ۲۴ فوریه (۵ اسفند) به گیم پس اضافه می‌شود و در آخر به نسخه PC بازی Alice: Madness Returns، محصول سال ۲۰۱۱ می‌رسیم که ۲۸ فوریه (۹ اسفند) را برای پیوستن به EA Play و گیم پس انتخاب کرده است.

بازی Titanfall (در تاریخ ۱۰ اسفند)، بازی Hypnospace Outlaw، بازی Killer Queen Black، بازی Stealth Inc 2 و بازی Touhou Luna Nights به‌زودی و در تاریخ ۲۸ فوریه (۹ اسفند) این سرویس را ترک می‌کنند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده