// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸

رونمایی از لگو مخصوص بازی Horizon Forbidden West

سازندگان Horizon Forbidden West ست لگو مخصوص این بازی را معرفی کرده‌اند که شامل نسخه‌ی لگویی الوی و ربات Tallneck می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سونی و استودیوی Guerilla Games با انتشار یک ویدیوی کوتاه از لگو مخصوص بازی Horizon Forbidden West به نام Tallneck Set رونمایی کردند. این مجموعه‌ی لگو قرار است در تاریخ ۲۲ می (۱ خرداد) به قیمت ۷۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شود. همان‌طور که در تصویر بالا و ویدیوی زیر مشخص است، این مجموعه شامل نسخه‌ی لگویی الوی، پروتاگونیست هورایزن و ربات معروف Tallneck می‌شود که اگر هورایزن زیرو داون را تجربه کرده‌ باشید، حتما به یاد دارید که بازیکنان می‌توانستند از آن بالا بروند و ضمن هک کردن سیستم این ماشین عظیم‌الجثه، دنیای بازی را از ارتفاع تماشا کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

مجموعه‌ی Tallneck حاوی دقیقا ۱۲۲۲ قطعه‌‌ی لگو است و سرهم‌کردن آن احتمالا یک روز کامل وقت می‌برد. گرچه برای خرید این ست لگوی دوست‌داشتنی باید چند ماهی صبر کنیم، خبر خوب این است که تا انتشار خود Horizon Forbidden West تنها سه روز باقی مانده است. الوی در نسخه‌ی دوم سری هورایزن به ساحل غربی آمریکای پسا‌آخرالزمانی سفر می‌کند و آن‌جا وارد ماجراجویی هیجان‌انگیز و جدیدی می‌شود؛ منطقه‌ای که به دلایلی به غرب ممنوعه معروف است. همچنین نمرات بازی به‌تازگی منتشر شده است که خبر از یک اثر باکیفیت دیگر برای کنسول‌های پلی استیشن می‌دهد.

Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی ست لگو Horizon Forbidden West با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده