// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

نسخه نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد ؛ عرضه دمو رایگان

استودیو بازی‌سازی سی دی پراجکت رد به طرفدارها گفت که همین حالا می‌توانند مشغول دانلود، نصب و تجربه‌ی نسخه نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 شوند.

تمام DLCها و اکثر پیشرفت‌ها با آپدیت 1.5 روی تمام پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرند

همین الآن می‌توانید روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس مشغول بازی کردن نسخه‌ی نسل ۹ سایبرپانک 2077 شوید. تمام افرادی که صاحب نسخه‌ی نسل ۸ بازی Cyberpunk 2077 هستند، نسخه‌ی نسل ۹ را به شکل رایگان دریافت می‌کنند.

در این بین افرادی که به کیفیت نسخه‌ی نسل ۹ شک دارند، به‌سادگی می‌توانند طی ۳۰ روز آتی با دانلود دمو سراغ پنج ساعت تجربه‌ی رایگان آن بروند؛ تا اگر از کیفیت ساخته‌ی شرکت CD Projekt راضی بودند، سراغ خرید آن بروند. سازندگان ادعا می‌کنند که حالا در سایبرپانک 2077 واقعا نایت‌سیتی زنده‌تر از قبل زنده شده است و NPCها رفتار پویاتری نسبت به قبل دارند.

افرادی که روی پلتفرم PC، کنسول PS4 و کنسول Xbox One به تجربه‌ی بازی Cyberpunk 2077 می‌پردازند نیز اکنون با دانلود آپدیت 1.5 می‌توانند تجربه‌ای بهتر از قبل داشته باشند. تیم سازنده در رویداد آنلاین امروز به نمایش سایبرپانک 2077 روی ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 پرداخت تا پیشرفت‌های گوناگون بازی با کارهای انجام‌شده توسط سازندگان از زمان عرضه تا امروز را نشان بدهد. سازندگان چند DLC رایگان را نیز روی همه‌ی پلتفرم‌ها با آپدیت 1.5 تقدیم گیمرها می‌کنند. به همین خاطر می‌توانید مثلا ظاهر خانه‌ی V و چهره‌ی خود او را بیش‌ازپیش شخصی‌سازی کنید.

حالت های مختلف اجرای بازی Cyberpunk 2077 روی کنسول های نسل ۹ سونی و مایکروسافت

با آپدیت جدید، درخت مهارت‌ها به قدری تغییر کرده است که سازندگان تمام Perkهای استفاده‌شده توسط بازیکن را پس از نصب آپدیت به او بازمی‌گردانند. در حقیقت فرض کنید که شما در Save خود در مجموع به هشت Perk دسترسی پیدا کردید و از هفت Perk برای کسب مهارت‌های مختلف بهره بردید. پس از نصب آپدیت 1.5 می‌بینید که صاحب هشت Perk هستید و هیچ‌کدام از مهارت‌ها فعال نشده‌اند؛ تا وارد درخت مهارت جدید شوید و توانایی‌های مورد نظر خود را به‌دست بیاورید.

علاوه‌بر ری تریسینگ، رزولوشن 4K پویا لودینگ‌های سریع‌تر، پیشرفت‌های بصری و فنی دیگری هم در نسخه‌های نسل ۹ انتظار شما را می‌کشند. برای نمونه نسخه‌ی نسل ۹ روی پلی استیشن 5 از قابلیت‌های خاص دوال‌سنس بهره می‌برد. همچنین باید بدانید که نسخه PC حالا از AMD FidelityFX Super Resolution پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید ویدیو گیم‌پلی رسمی و طولانی جدید سایبرپانک 2077 روی کنسول PS5 و ویدیو گیم‌پلی رسمی و طولانی جدید سایبرپانک 2077 روی کنسول Xbox Series X را در کانال یوتیوب رسمی سی‌دی پراجکت تماشا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده