نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۴

خرید استودیو سازنده بازی Metal Slug Tactics توسط Focus Entertainment

شرکت فوکس اینترتینمنت از خریداری استودیو Leikir، توسعه‌دهنده‌ی بازی تاکتیکی نقش‌آفرینی Metal Slug Tactics خبر داد.

در طول چند سال گذشته شرکت Focus Entertainment آهسته و پیوسته استودیوهای رو به پیشرفت را به زیرمجموعه‌ی خود اضافه کرده است. آن‌ها شرکت Dotemu، سازنده‌ی بازی Streets of Rage 4، استودیو Streum On، سازنده‌ی بازی Necromunda: Hired Gun و استودیو Deck13، سازنده‌ی بازی The Surge را تصاحب کردند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت فوکس اینترتینمنت استودیو دیگری را خریداری کرده است.

شرکت فوکس اینترتینمنت اخیرا از تصاحب استودیو Leikir، توسعه‌دهنده‌ی بازی تاکتیکی نقش‌آفرینی Metal Slug Tactics خبر داده است. این ناشر می‌گوید که از «دانش فنی قابل‌توجه» آن‌ها در «چند خط تولید جدید با سبک‌های هنری مختلف نظیر سه‌بعدی تصنعی، پیکسل آرت و دوبعدی» استفاده خواهد کرد.

اورلین لوس، رئیس و مؤسس استودیو Leikir در این‌باره گفت: «ما از پیوستن به گروه فوکس خوشحالیم؛ زیرا این گام مهمی در جهت رشد استودیو ما به‌شمار می‌آید. این تصاحب، استراتژی تولید چندمحصولی ما را کارآمد می‌سازد و به ما امکان دستیابی به سطوح بالای خلاقیت و کیفیت را می‌دهد. این یک قدردانی بزرگ و شایسته برای کاری است که تیم‌های توسعه‌دهنده‌ی ما در طول سال‌های گذشته انجام داده است».

کریستف نوبیلو، رئیس شرکت فوکس اینترتینمنت نیز در این خصوص اظهار داشت: «پیرو تصاحب استودیو Deck13، استودیو StreumOn، شرکت Dotemu و استودیو Douze-Dixièmes با کمال خرسندی از پیوستن پنجمین استودیو به فوکس گروپ استقبال می‌کنیم. ما پیوسته به‌دنبال یافتن استعدادهای جدیدی هستیم که قادر به رشد و حمایت از بلندپروازی‌های شرکت باشند و استودیو Leikir به سرپرستی اورلین لوس نیز انتخابی برای دستیابی به این هدف است».

بازی Metal Slug Tactics استودیو Leikir که برحسب اتفاق توسط شرکت Dotemu به بازار عرضه می‌شود، در سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس کاربران کامپیوتر و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده