// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۲

تایید امکان پرواز با ربات‌ها در بازی Horizon Forbidden West

با فاش‌شدن چند ویدیو و فهرست تروفی‌های Horizon Forbidden West، حالا می‌توانیم مطمئن باشیم که الوی با سوار شدن بر ربات‌ها می‌تواند پرواز را هم در بازی تجربه کند.

نمرات بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West به‌تازگی منتشر شده است و خبر از یک اثر عالی فرست پارتی دیگر برای پلی استیشن می‌دهد. حالا که به تاریخ انتشار این بازی اکشن نقش‌آفرینی نزدیک می‌شویم، فهرست تروفی‌های آن در اینترنت فاش شده است که تایید می‌کند در دنباله‌ی Horizon Zero Daen قادر خواهیم بود سوار ربات‌ها شویم و در آسمان به پرواز درآییم؛ موردی که خیلی از گیمرها و مخاطبان زومجی آرزو داشتند به حقیقت بپیوندد.

ویدیویی‌هایی کوتاه از نحوه‌ی سوار شدن الوی، پروتاگونیست مجموعه‌ی هورایزن روی ربات‌های پرنده منتشر شده است که می‌توانید در ادامه تماشا کنید. همان‌طور که در ویدیوی اول مشخص است، الوی با استفاده از ابزار Pullcaster (نوعی گرپلینگ هوک) خود را به سمت رباتی شبیه‌به یک دایناسور پرنده پرتاب می‌کند، سوارش می‌‌شود و آن را هدایت می‌کند. می‌توان گفت که استفاده از ربات‌های پرنده یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌های جابه‌جایی در نقشه‌ی بازی محسوب می‌شود و زمانی کاربرد خود را نشان می‌دهد که بخواهیم از یک سر نقشه خود را به نقطه‌ای دوردست برسانیم.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

جالب اینکه به‌نظر می‌رسد برد پول‌کستر الوی از آن‌چه که شاید قبلا تصور می‌شد، بلندتر است و اشیایی در فاصله‌‌ی نسبتا دوری را می‌توان با آن هدف گرفت. علاوه‌براین، جف کیلی، مجری مراسم گیم اواردز ضمن تحسین Horizon Forbidden West، چند تصویر تازه را نیز از جدیدترین بازی فرست پارتی سونی در حساب توییتری خود منتشر کرده است که یکی از آن‌ها پرواز کردن به وسیله‌ی ماشین‌های هوشمند بازی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید تصاویر منتشرشده جف کیلی را در ادامه مشاهده کنید.

برای آگاهی از تروفی‌های Horizon Forbidden West می‌توانید به وب‌سایت PlayStation LifeStyle سر بزنید. فهرست فاش‌شده از تروفی‌های هورایزن فوربیدن وست نشان می‌دهد که بازیکنان همانند هورایزن زیرو داون، برای کسب تروفی پلاتینوم باید تجربه‌ی کشتن انواع ربات‌های موجود در بازی را داشته باشند. همچنین به‌نظر می‌رسد که کسب اکثر تروفی‌های جدیدترین بازی Guerilla Games خیلی چالش‌برانگیز نخواهد بود و گیمرها با جمع‌آوری آیتم‌ها و تجهیزات خاصی به‌سادگی می‌توانند بسیاری از این تروفی‌ها را به‌دست آورند.

نکته‌ی جالب این است که برخلاف بیشتر بازی‌های بزرگ که حاوی حداقل سه یا چهار تروفی طلا هستند، Horizon Forbidden West تنها دارای یک یک تروفی طلا به شکل Hidden (یعنی به خاطر لو نرفتن جنبه‌ای خاص از بازی، شیوه‌ی به‌دست آوردن آن مشخص نیست) است که به داستان بازی ربط دارد. البته نسخه‌ی قبلی نیز درکل دو تروفی گلد داشت و خیلی عجیب نیست که سازندگان در بازی جدید نیز تمایلی به گنجاندن تعداد زیادی تروفی طلا نداشته باشند. علاوه‌بر آن یک تروفی طلا، در هورایزن فوربیدن وست ۹ تروفی برنز وجود دارند که آن‌ها نیز Hidden هستند و به داستان بازی مربوط می‌شوند.

Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی قابلیت پرواز با ربات‌ها در Horizon Forbidden West چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده