// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۸

فردا شاهد پخش رویداد آنلاین جدید توسط سی دی پراجکت خواهیم بود

شرکت سی‌دی پراجکت در اکانت رسمی بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرد که فردا یک رویداد آنلاین را برگزار می‌کند.

ساعت ۱۸:۳۰ فردا به وقت ایران در کانال Twitch رسمی استودیو سی‌دی پراجکت رد شاهد پخش یک برنامه‌ی ویدیویی آنلاین خواهیم بود. لازم به ذکر است سازندگان سایبرپانک 2077 به شکل رسمی اعلام نکردند که در این رویداد به صحبت در رابطه با چه مواردی می‌پردازند. بااین‌حال نظر برخی از رسانه‌ها و مخاطب‌ها این است که بالاخره فردا شاهد رونمایی کامل از نسخه‌ی نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 و اعلام تاریخ عرضه‌ی دقیق آن برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس خواهیم بود.

سی‌دی پراجکت اسم این برنامه را REDstream گذاشته است؛ برخلاف برنامه‌های ویدیویی کاملا متمرکز روی بازی Cyberpunk 2077 که با نام Night City Wire پخش می‌شدند. به همین خاطر آی‌جی‌ان می‌گوید که شاید در REDstream شاهد پخش تریلر رسمی نسخه‌ی نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt نیز باشیم. اما تاکید می‌کنم که توضیحات مورد بحث، فقط پیش‌بینی‌ها و نظرات ژورنالیست‌ها و مردم به شمار می‌آیند. زیرا شرکت لهستانی CD Projekt اطلاعات دقیقی درباره‌ی این استریم به ما نداده است.

تصویر گرالت در نسخه نسل نهمی The Witcher 3

براساس اخبار بازی رسمی می‌دانیم که نسخه‌ی نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 برای عرضه در سه ماه نخست سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است و خود سی‌دی پراجکت رد، پروسه‌ی ساخت آن را جلو برد. در همین حین اطلاع داریم که نسخه‌ی نسل ۹ بازی ویچر 3: وایلد هانت قرار است در سه ماه دوم سال ۲۰۲۲ منتشر شود و Saber Interactive را به‌عنوان سازنده‌ی خود می‌شناسد.

نسخه‌های نسل ۹ بازی The Witcher 3: Wild Hunt و بازی Cyberpunk 2077 به‌صورت رایگان در اختیار دارندگان نسخه‌های نسل ۸ قرار می‌گیرند. در همین حین طرفدارها آگاه هستند که سی‌دی پراجکت روی یک بازی کارتی تک‌نفره‌ی جدید در جهان ویچر با محوریت Gwent و صدالبته دی‌ال‌سی‌های گوناگون سایبرپانک 2077 نیز کار می‌کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده