نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰

اعتراف سازندگان Elden Ring به سختی بیش از حد یکی از باس‌های بازی

توسعه‌دهندگان استودیوی فرام سافتور اذعان داشتند که باس فایت Margit The Fell Omen در بازی Elden Ring در تست‌ها کمی بیش از حد دشوار بوده و نیاز به توازن بیشتری دارد.

استودیوی فرام سافتور، توسعه‌دهنده بازی اکشن نقش آفرینی Elden Ring به کارگردانی هیدتاکا میازاکی، بیشتر با ساخت بازی‌های سری سولز و آثار مرتبط Bloodborne و Sekiro شناخته می‌شود که همگی به گیم‌پلی دشوار و محتوای درگیرکننده‌ی خود شهرت دارند. حالا سازندگان بازی Elden Ring در قسمت جدید Network Test این بازی اعتراف کردند که یکی از باس‌های این بازی به‌نام Margit The Fell Omen بیش از حد سخت و دشوار بوده و باید این بخش از بازی مورد بازبینی مجدد قرار بگیرد.

یاساهیرو کیتائو، تهیه‌کننده بازی الدن رینگ در مصاحبه با وبسایت GamerBraves اضافه می‌کند که سازندگان این بازی صرفاً باس فایت‌های بازی را سخت و دشوار طراحی نکردند، اما در این مسیر مبارزات اختیاری و سخت‌تری قرار داده شده که حداکثر مهارت‌های بازیکن را نیاز دارند و علاقه‌مندان به چالش‌های قوی‌تر می‌توانند از آن لذت ببرند. وی در بخشی از توضیحات خود در این‌باره می‌گوید:

«ما نمی‌خواستیم که صرفاً به‌خاطر سخت شدن بازی باس فایت‌ها را بیش از حد سرسخت طراحی کنیم. به‌خاطر همین به این نتیجه رسیدیم که Margit در تست‌ها کمی بیش از حد دشوار بوده و نیاز به تعادل و تنظیم بیشتری دارد. اما در خصوص باس‌های غیرضروری و اختیاری بازی که در قسمت‌های مختلف آن پنهان شدند، برخی موارد وجود دارند که ما عمداً سطح دشواری آن را افزایش دادیم تا بازیکنانی که به‌دنبال چالش‌های بیشتر هستند، از آن لذت ببرند. بنابراین اگر به این تجربیات علاقه‌مند هستید، می‌توانید در دنیای بازی به‌دنبال چالش‌های واقعاً سختی که در انتظار شما هستند، بگردید.»

باس بازی الدن رینگ

«در دنیای Elden Ring، مناطق پنهانی وجود دارند که می‌توان به آن منتقل شد. البته نمی‌توان گفت که این دقیقاً شبیه Nameless King در بازی Dark Souls 3 است. درواقع شما برای رسیدن به آن نیاز نیست که برای مدت زیادی یک ژست را اجرا کنید، اما سورپرایزهای خوبی برای بازیکنان کنار گذاشتیم. همچنین باس‌هایی که شاید رسیدن به آن‌ها کمی دشوارتر باشد اما امیداوریم که موفق به پیدا کردن همه‌ی آن‌ها شوید.»

هیدتاکا میازاکی که رئیس تیم فرام‌سافتور و رهبر توسعه‌ی بازی Elden Ring به‌حساب می‌آید نیز در گفتگوی اخیر خود با بلاگ پلی استیشن پیرامون بحث سختی‌ها و مولفه‌های دسترسی‌پذیر این اثر برای عموم گیمرها گفته بود که «ما در الدن رینگ به‌صورت عامدانه سعی نکردیم تا سختی بازی را کاهش بدهیم. اما فکر می‌کنم که اشخاص بیشتری بتوانند این بازی را به پایان برسانند». همچنین یاساهیرو کیتائو گفته بود که محتوای اضطراب‌آور در جهان این بازی، نسبت‌به محتویات مشابه موجود در دنیای آثار قبلی این تیم حجم کمتری خواهد داشت.

بازی Elden Ring قرار است در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود. در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده