// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۲

شایعه: ساخت ریمیک بازی Until Dawn برای کنسول های نسل ۹

فردی در توییتر ادعا کرد که استودیو Supermassive Games مشغول ساخت ریمیک بازی Until Dawn برای کنسول‌های این نسل شده است.

AccountNGT که از مدتی قبل به‌خاطر چند گزارش درست ناگهان در نگاه عده‌ای از کاربرهای توییتر به‌عنوان یک اینسایدر پذیرفته شد، به‌تازگی ادعا کرد: «براساس آن‌چه از چند منبع جداگانه شنیدم، Supermassive Games علاوه‌بر کار روی بازی‌های جدید خود، مطابق گزارش‌ها از مدتی قبل پروسه‌ی ساخت بازی Until Dawn را هم جلو می‌برد. این ریمیک برای کنسول‌های نسل فعلی (نسل ۹) عرضه خواهد شد».

شایعه‌ی مطرح‌شده توسط او واقعا عجیب به‌نظر می‌رسد. زیرا بازی Until Dawn در سال ۲۰۱۵ و برای پلی استیشن 4 عرضه شد؛ اثری که همچنان از آن به‌عنوان یکی از خوش‌جلوه‌ترین بازی‌ها با گرافیک واقع‌گرایانه در نسل ۸ یاد می‌شود. به همین خاطر اصلا مشخص نیست که چرا استودیو سوپرمسیو گیمز،‌ سازنده‌ی سری بازی The Dark Pictures ممکن است تمایلی به بازسازی Until Dawn داشته باشد. هرچند شاید اصلا شایعه‌ی مطرح‌شده درست از آب درنیاید. بالاخره هنوز هیچ‌گونه اخبار بازی رسمی در این رابطه اعلام نشده‌اند.

دختر جوان ترسیده در والپیپر رسمی بازی Until Dawn

برخی از افراد حدس می‌زنند که شاید هدف ریمیک، ایجاد هماهنگی بین بازی و پلی استیشن وی آر 2 است. زیرا استودیو Supermassive Games قبلا بازی واقعیت مجازی Until Dawn: Rush of Blood را برای اولین PSVR ساخت. در این بین استفاده‌ی AccountNGT از عبارت «کنسول‌ها» جالب به‌نظر می‌رسد. آیا قرار است ریمیک بازی Until Dawn برخلاف نسخه‌ی اصلی، یک محصول مولتی‌پلتفرم باشد؟

وقتی رمدی توانست Alan Wake را به‌صورت کامل مال خود کند و تیم Q-Games در به‌دست آوردن حقوق ساخت و عرضه‌ی بازی The Tomorrow Children موفق بود، شاید سوپرمسیو گیمز هم رضایت سونی برای تصاحب Until Dawn را جلب کرد تا با یک ریمیک سراغ عرضه‌ی مولتی‌پلتفرم بازی خود برود. فراموش نکنید که بازی Until Dawn با موتور بازی‌سازی Decima ساخته شد؛ یک انجین بازی‌سازی متعلق به استودیو گوریلا. در نتیجه برخی از افراد می‌گویند که بعید نیست Supermassive Games مشغول ساخت دوباره‌ی بازی بدون دسیما باشد و آن را برای تمام کنسول‌های نسل ۹ به بازار بفرستد.


منبع Gaming Bolt PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده