نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۸

احتمال تولید و انتشار بازی Call of Duty: Warzone Mobile در سال ۲۰۲۲

شرکت اکتیویژن ظاهرا درکنار تولید بازی Call of Duty: Warzone 2 روی نسخه‌ی موبایل بازی بتل رویال وارزون نیز کار می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اکتیویژن احتمالا نسخه‌ی موبایل بازی Call of Duty: Warzone را در دست تولید دارد و شاید در سال ۲۰۲۲ آن را عرضه کند. شرکت Activision به‌تازگی تأیید کرد که استودیو Infinity Ward مشغول کار روی دنباله‌ی بازی Call of Duty: Modern Warfare و دنباله‌ی بازی Call of Duty: Warzone است. بااین‌وجود ظاهرا نسخه‌ی دیگری از کال آو دیوتی وارزون هم وجود دارد که هنوز رسما معرفی نشده است.

تام هندرسون، اینسایدر و افشاگر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی اخیرا با انتشار یک توئیت گفت که اکنون در مجموع چهار بازی در دست تولید از مجموعه‌ی Call of Duty وجود دارند تا پیش از پایان سال ۲۰۲۳ منتشر خواهند شد. درحال‌حاضر می‌دانیم که استودیو اینفینیتی وارد رسما روی دو نسخه از این مجموعه کار می‌کند و نسخه‌ی دیگری از Call of Duty در سال ۲۰۲۳ میلادی از راه می‌رسد. تام هندرسون سپس با انتشار یک توئیت دیگر توضیح داد که بازی چهارم همان Call of Duty: Warzone Mobile است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد.

سربازان در بازی Call of Duty Mobile

با اینکه بازی Call of Duty Mobile همچنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد، شرکت اکتیویژن قبلا تأیید کرد که مشغول کار روی دومین نسخه‌ی موبایل مجموعه است. آن‌ها حتی در اکتبر سال گذشته استودیو بازی‌سازی Digital Legends را برای پشتیبانی از این پروژه خریداری کردند. نظر به اینکه Warzone به بخش جدایی‌ناپذیر مجموعه‌ی کال آو دیوتی تبدیل شده است، عرضه‌ی نسخه‌ی موبایل آن به‌هیچ‌عنوان تعجب‌آور نخواهد بود. این نسخه‌ی احتمالی می‌تواند درعوض اینکه جای بازی Call of Duty Mobile را بگیرد، درکنار آن به کارش ادامه دهد و از این نظر درست مانند بازی وارزون و دیگر نسخه‌های آن در کامپیوتر و کنسول‌ها عمل کند که در یک سال به بازار راه یافتند.

البته تولید بازی Call of Duty: Warzone Mobile رسما از سوی اکتیویژن تأیید نشده است؛ بنابراین فعلا باید این اطلاعات را به‌عنوان یک شایعه درنظر بگیریم. اگر نسخه‌ی موبایل وارزون واقعا منتشر شود، شاید شرکت اکتیویژن بخواهد آن را همزمان با عرضه‌ی بازی Call of Duty: Warzone 2 در دسترس گیمرها قرار دهد. بنابراین دور از ذهن نخواهد بود که در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی بازی وارزون موبایل باشیم. همچنین باید بدانید با اینکه دنباله‌ی وارزون در دست تولید قرار دارد، اما اکتیویژن از رفع مشکلات نسخه‌ی فعلی دست نکشیده است و با انتشار به‌روزرسانی‌هایی سعی در بهبود بازی و ارائه‌ی محتویات تازه دارد تا بازیکن‌ها را تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بعدی سرگرم کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده