// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷

بازی Dying Light 2 سه میلیون بازیکن در هقته اول انتشار داشته است

تک‌لند اعلام کرد که بازی زامبی‌محور اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Dying Light 2 در هفته‌ی اول عرضه ۳ میلیون بازیکن داشته است.

Dying Light 2 Stay Human شرکت تک‌لند، ۱۰ روز قبل منتشر شد و با اینکه از نظر کسب نمرات منتقدها نتوانست بهترین عملکرد را داشته باشد، عرضه‌ی آن یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود. این بازی فروش بسیار خوبی در بریتانیا داشته است و همچنین روی پلتفرم PC به تعدادی قابل‌توجه از بازیکن‌های همزمان رسید. تک‌لند جزئیات بیشتری را در مورد موفقیت این بازی ارائه کرده است.

توسعه‌دهنده‌ی لهستانی سری بازی Dying Light یعنی تک‌لند اخیرا در توییتر اعلام کرد که بازی Dying Light 2 Stay Human در طول اولین هفته پس از عرضه آن توسط بیش از سه میلیون نفر بازی شده است که رقم بسیار بالایی است. همان‌طور که برخی از تحلیل‌گرها توضیح داده‌اند، دایینگ لایت 2 اکنون روی هیچ‌کدام از سرویس‌های اشتراکی قرار ندارد و بازیکن‌های مورد بحث، با خرید این محصول موفق به تجربه‌ی آن می‌شوند. در این بین باتوجه‌به اینکه تک‌لند متعهد به حمایت از این بازی اکشن جهان باز برای مدت پنج سال آینده است، باید دید که فروش آن در ماه‌ها و چند سال آینده چگونه به‌طور پیوسته افزایش می‌یابد.

سه میلیون بازیکن در هفته اول دایینگ لایت ۲

تیم Techland در حال کار روی به‌روزرسانی‌های متعدد برای رفع مشکلات فنی بازی بوده است و اخیرا حالت 60+ FPS VRR را در ایکس باکس سری ایکس فعال کرده است. بازی Dying Light 2 Stay Human روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است و نسخه‌ی نینتندو سوییچ در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده