نویسنده: هومن فلاحی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

معرفی نسخه پلی استیشن بازی Metal Slug: Awakening با انتشار یک تریلر [به‌روزرسانی: تکذیب شد]

TiMi Studio Group با انتشار یک تریلر اعلام کرد که بازی Metal Slug: Awakening در هنگام عرضه روی کنسول‌های پلی استیشن عرضه خواهد شد.

به‌روزرسانی: SNK با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر خبر عرضه بازی Metal Slug: Awakening روی کنسول‌های پلی استیشن را تکذیب کرد و گفت که تریلر منتشر شده واقعی نیست و توسط یک اکانت غیر رسمی منتشر شده است.

متن اصلی خبر: روز گذشته شرکت بازی‌سازی TiMi Studio Group اعلام کرد بازی موبایلی Metal Slug: Awakening درکنار پلتفرم‌های اندروید و آی‌او‌اس (iOS) برای کنسول‌های نسل هشتمی و نهمی سونی نیز منتشر می‌شود.

این استودیوی چینی که سابقه ساخت بازی‌های پرطرفداری مانند CrossFire: Legends و کالاف دیوتی موبایل را در کارنامه دارد، یک نسخه‌ی بتای اولیه از این بازی در تابستان امسال منتشر کرد که تنها در دسترس کاربران شبکه‌های اجتماعی چینی WeChat و Tencent QQ قرار داشت. البته نام رمزی این پروژه در هنگام ساخت Metal Slug: J بود که با انتشار اولین نسخه عمومی بتای آن،‌ نام رسمی بازی به Metal Slug: Awakening تغییر پیدا کرد. شما می‌توانید تیزر تریلر نسخه پلی استیشن بازی را که صحنه‌های متفاوتی از گیم‌پلی کلاسیک و خاطره‌انگیز این بازی را نشان می‌دهد، در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

هنوز جزئیات رسمی بیشتری درباره قیمت گذاری نسخه‌های مختلف بازی و احتمال انتشار آن برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر اعلام نشده است، اما شرکت Tencent Games پیش از این اعلام کرده بود که نسخه کامل بازی، یک سال پس از انتشار نسخه‌ی بتا در دسترس هواداران قرار می‌گیرد و به‌ این ترتیب باید انتظار عرضه‌ی بازی در ماه ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد-تیر ۱۴۰۱) را داشته باشیم.

همچنین براساس گزارش‌های منتشر شده، بازی دیگری از سری محبوب متال اسلاگ در دست توسعه قرار دارد که سال گذشته تحت عنوان Metal Slug Tactics در جریان رویداد سامر گیم‌فست (Summer Game Fest) رسما معرفی شد. این بازی اکشن نیز در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۲ برای کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع EuroGamer gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده