نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱

کلویی و نیتن دریک از سری Uncharted به فورتنایت می‌آیند

به‌زودی دو کاراکتر نیتن دریک و کلویی فریزر از سری بازی آنچارتد و فیلم Uncharted به فورتنایت اضافه می‌شوند.

در جریان آخرین اخبار بازی و با تایید رسمی شرکت اپیک گیمز، مشخص شد که در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) بازیکنان فورتنایت می‌توانند به اسکین‌های متفاوت نیتن دریک و کلویی از مجموعه‌ی آنچارتد دسترسی داشته باشند. اپیک گیمز این خبر را با پخش یک تیزر کوتاه و جالب تایید کرد.

دانلود از آپارات

رویداد کراس‌اور آنچارتد با فورتنایت دقیقا یک روز قبل از اکران جهانی فیلم آنچارتد با نقش‌آفرینی تام هالند، شروع خواهد شد. با اضافه شدن پوشش‌های نیتن دریک و کلویی فریزر از سری آنچارتد به بازی Fortnite، دریافت‌کنندگان این اسکین‌ها می‌توانند از میان پوشش نیتن و کلویی با حال‌وهوای نسخه‌های اصلی ویدیوگیمی یا اقتباس سینمایی (با چهره‌ی تام هالند و سوفیا علی به‌عنوان نیتن و کلویی) ظاهر مد نظر خود را انتخاب کنند و در فورتنایت حاضر شوند. در حقیقت هم نیتن و کلوئی متعلق به سری بازی Uncharted و هم نسخه‌های سینمایی این دو شخصیت از فیلم آنچارتد به فورتنایت می‌آیند.

نیتن دریک از سری بازی آنچارتد و نسخه سینمایی شخصیت با ظاهر تام هالند در فورتنایت

علاوه‌بر پوشش‌های اصلی، مواردی مثل Emote، گلایدر و Pickaxe با حال‌وهوای سری آنچارتد هم به بازی فورتنایت اضافه می‌شوند. تازه کراس‌اور آنچارتد و فورتنایت یک آیتم جدید را هم به‌نقشه‌ی فورتنایت می‌آورد که نقشه‌های نیتن دریک است. ظاهرا نیتن دریک طی مراجعه‌ی خود به جزیره‌ی حال حاضر فورتنایت، یک سری نقشه‌ی گنج را در قسمت‌هایی از نقشه‌ی بازی جای گذاشته است که بازیکنان می‌توانند این نقشه‌ها را پیدا کنند و به‌دنبال گنج‌ها بگردند.

مخاطب‌های فورتنایت از تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) می‌توانند اسکین‌های نیتن دریک و کلویی فریزر از سری آنچارتد را در بازی Fortnite شرکت Epic Games خریداری کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده