نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵

بهبود کوآپ و نرخ فریم نسخه های کنسولی در آپدیت جدید Dying Light 2

جدیدترین آپدیت Dying Light 2: Stay Human با بهبود مواردی مثل نرخ فریم و حالت کوآپ، اجرای بازی روی کنسول‌ها را بهتر کرده است.

در جریان آخرین اخبار بازی و به‌لطف انتشار یک آپدیت برای Dying Light 2: Stay Human ظاهرا دارندگان نسخه‌های کنسولی این اثر به‌یک تجربه‌ی بهینه‌تر از ساخته‌ی جدید استودیو تک‌لند دسترسی خواهند داشت.

به‌روزرسانی جدید این بازی با در دسترس قرار دادن حالت‌های جدید گرافیکی و تعدادی دیگر از بهبودهای فنی مثل اصلاح بخش کوآپ،‌ تجربه‌ای به‌مراتب بهینه‌تر از زمان انتشار را در اختیار دارندگان کنسول‌‌های نسل ۹ ایکس باکس و پلی استیشن قرار می‌دهد.

بهبودهای نسخه‌ی ایکس باکس بازی دایینگ لایت 2

این آپدیت جدید با فعال‌سازی VRR روی نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس، بهبود تجربه‌ی بازی برای اشخاصی را به همراه دارد که مانیتورهای آن‌ها از VRR پشتیبانی می‌کند. VRR به‌نوعی با مخفی کردن افت فریم اتفاق‌افتاده در لحظات مختلف کاری می‌کند تا گیمر از لحاظ بصری یک تجربه‌ی روان تر را به‌دست بیاورد.

بازی شاید با تکیه‌به این ویژگی جدید نتواند به‌صورت ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا شود، اما حالا دارندگان ایکس باکس سری ایکس که بازی را روی مانیتورهای High-Refresh تجربه می‌کنند قطعا متوجه بهبودهای بصری، روان‌تر شدن تصاویر و بهتر شدن تجربه‌شان از این بازی خواهند شد.

بهبودهای نسخه پلی استیشن 5 بازی دایینگ لایت 2

کنار این موارد، به‌روزرسانی جدید این اثر با اصلاح باگ‌های بخش کوآپ و ارائه‌ی یک تجربه‌ی متعادل‌تر و بالانس‌تر از گیم‌پلی، شرایط بازی نسبت‌به روز عرضه را به‌مراتب بهتر کرده است. دارندگان دو کنسول پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس می‌توانند این آپدیت را دریافت کنند. هواداران همچنین خواستار اضافه شدن اجرای بازی با نرخ فریم ۶۰ روی ایکس باکس سری اس هستند اما به‌گفته‌ی تیم تولید بازی، واحد پردازش گرافیکی (GPU) این کنسول دست آن‌ها را برای انجام چنین کاری می‌بندد.

بازی Dying Light 2: Stay Human را هم‌اکنون می‌توانید روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. نسخه‌ی نینتندو سوییچ دایینگ لایت 2 که مبتنی بر Cloud و فقط با اتصال به اینترنت پرسرعت اجرا خواهد شد، در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ میلادی به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده