نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۸

تایید ادامه ساخت بازی Dead Island 2 توسط دیپ سیلور

در جریان جدیدترین اخبار بازی، دیپ سیلور به تایید رسمی ادامه‌ی توسعه‌ی بازی Dead Island 2 پرداخت تا خیال طرفداران این سری از عدم لغو ساخت نسخه‌ی دوم راحت شود.

دیروز در اخبار بازی خواندیم که تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده اعلام کرد که ساخت بازی Dead Island 2 ادامه دارد. او همچنین گفت که شاید زمان کمی تا پخش تریلر گیم‌پلی جدید آن باقی مانده باشد و حتی ممکن است این محصول در فصل پاییز عرضه شود. حالا شرکت دیپ سیلور که به Koch Media تعلق دارد و در نتیجه بخشی از شرکت بزرگ Embracer Group است، مجددا در دست ساخت بودن بازی Dead Island 2 را تایید کرد.

توسعه‌ی Dead Island 2 در سال ۲۰۱۴ با مدیریت استودیوی تک‌لند آغاز شد. پس از آغاز پروژه‌ی ساخت Dying Light 2، تک‌لند ساخت نسخه‌ی دوم Dead Island را به تیم Yager واگذار کرد. در سال ۲۰۱۵ استودیو Yager تعطیل شد و فرصت مدیریت پروژه‌ی Dead Island 2 به شرکت سومو دیجیتال رسید. در سال ۲۰۱۹ سازنده‌ی بازی یک بار دیگر تغییر کرد و استودیو بازی‌سازی Dambusters که از زیرمجموعه‌های دیپ سیلور به شمار می‌آید، وظیفه‌ی ساخت بازی Dead Island 2 را بر عهده گرفت؛ تا تعداد استودیوهای سازنده‌ی بازی Dead Island 2 طی پنج سال به عدد چهار برسد.

والپیپر بازی Dead Island 2

با اینکه بسیاری از گیمرها از روند توسعه‌ی Dead Island 2 ناامید شده بودند، شرکت دیپ سیلور در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که ساخت بازی به خوبی پیش رفته است و ادامه خواهد داشت. بالاخره ساعاتی قبل، شرکت دیپ‌ سیلور در یک بیانیه‌ی کوتاه به ادامه‌ی روند توسعه‌ی بازی Dead Island 2 اشاره کرد و به طرفداران قول داد که در زمان آمادگی تیم سازنده، اطلاعات بیشتری را از این اثر به اشتراک خواهد گذاشت. هفته‌ی گذشته گزارش‌هایی مبنی بر در حال توسعه بودن بازی Dead Island 2 پس از چند سال و احتمال انتشار آن در سال ۲۰۲۲ منتشر شدند که درنهایت بیانیه‌ی جدید شرکت دیپ سیلور به تایید ادامه‌ی ساخت این بازی پرداخت.

به نظر می‌رسد در سال جاری میلادی اطلاعات زیادی از بازی شامل چند تریلر گیم‌پلی برای طرفداران Dead Island منتشر شوند. درکنار مشکلات توسعه‌ی بازی در سال‌های ابتدایی و تغییر استودیوهای سازنده، به نظر می‌رسد همه‌گیری ناشی از ویروس کرونا که تمام شرکت‌های فعال در صنعت بازی‌های ویدئویی را تحت فشار قرار داده بود نیز تاثیر بسیاری بر روند توسعه‌ی Dead Island 2 گذاشته است. بااین‌حال طرفداران بازی‌های زامبی‌محور همچنان پس از گذشت حدود هشت سال منتظر ارائه‌ی اطلاعات بیشتر از این بازی هستند.

نظر شما در مورد روند توسعه‌ی پر فراز و‌ نشیب بازی Dead Island 2 چیست؟ آیا این بازی موفق به جلب نظر گیمرها خواهد شد؟


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده